کد خبر: 192411 - تاریخ: جمعه، 20 سپتامبر 2019 - 16:06

رئیس مرکز اورژانس استان گیلان:

نیاز به جذب نیروی انسانی در اورژانس گیلان/ایجاد ۲۰ پایگاه اورژانس تا سال ۱۴۰۰

رئیس مرکز اورژانس گیلان از ایجاد ۲۰ پایگاه اورژانس تا سال ۱۴۰۰ در استان گیلان خبر داد و گفت: در اورژانس استان گیلان نیاز به جذب نیروی انسانی مشهود است چراکه در حال حاضر با توجه به بازنشستگی نیروها و تمام شدن دوره طرحی، استخدام جدید صورت نمی‌گیرد.

به گزارش خوبان،  پیمان اسدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به خدمات مرکز اورژانس گیلان  گفت: اورژانس ۶۹ پایگاه ثابت، یک دستگاه اتوبوس، دو واحد موتور اورژانس و دارای خدمات اورژانس هوایی است.

وی با اشاره به خدمات اورژانس هوایی استان گیلان گفت: یک دستگاه بالگرد به‌صورت استیجاری در اختیار استان قرارگرفته تا کسانی که نیاز به رسیدگی فوری از شهرستان‌ها به استان دارند از این خدمات هوایی بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز اورژانس استان گیلان از افتتاح مرکز پیام اورژانس استان در رشت خبر داد و افزود: تمامی تماس‌ها با اورژانس به این مرکز متصل شده تا نزدیک‌ترین پایگاه و اورژانس به محلِ نیاز به خدمت، اعزام شوند.

اسدی با بیان اینکه  اتصال Gps و امکان گرفتن آنلاین نوار قلب از امکانات نوین اورژانس محسوب می‌شود، تصریح کرد: تمامی آمبولانس‌ها در صورت نیاز به‌صورت آنلاین، نوار قلب بیمار را می‌گیرند تا در صورت نیاز بیمار، به بیمارستان قلب اعزام شوند.

وی با اشاره به مأموریت‌های صورت گرفته اورژانس استان در سال گذشته بیان کرد: در سال ۹۷ بالغ‌بر ۷۸ هزار مأموریت در استان صورت گرفته که در مقایسه با سال ۹۶ رشد چهار و دودهم درصدی داشته است.

رئیس مرکز اورژانس استان گیلان با بیان اینکه در ۶ ماهه اول ۹۷، پنجاه‌هزار و ۵۰۰ مأموریت انجام‌شده که در مدت مشابه سال گذشته، رشد هفت‌دهم درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: رشد  ارائه خدمات نشان از این است که با توجه به افزایش امکانات، نیاز به خدمات بیشتر اورژانس در استان گیلان بیشتر شده است.

اسدی با تأکید بر نیاز اورژانس استان گیلان به جذب نیروی انسانی گفت: در اورژانس استان گیلان نیاز به جذب نیروی انسانی مشهود است چراکه در حال حاضر با توجه به بازنشستگی نیروها و تمام شدن دوره طرحی، استخدام  جدید صورت نمی‌گیرد.

وی از ایجاد ۲۰ پایگاه اورژانس تا سال ۱۴۰۰ در استان گیلان خبر داد و افزود: اورژانس استان گیلان در امداد نوروزی  پایگاه‌های امداد نوروزی  خود را به ۳۰ پایگاه سیار افزایش داده که رشد ۷۴ درصدی  ارائه خدمات را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads