کد خبر: 179540 - تاریخ: سه‌شنبه، 4 دسامبر 2018 - 13:41

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش فضای مجازی صدا و سیما کشور در زیباکنار لشت نشاء

کارگاه آموزشی تخصصی فضای مجازی در مجتمع آموزشی رفاهی زیباکنار رشت برگزار شده است.

به گزارش خوبان خبر؛ معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گیلان امروز اعلام کرد: در این دوره تخصصی – کارگاهی، که معاونان و کارشناسان فضای مجازی مراکز استانی رسانه ملی شرکت دارند تولید محتوای ویژه متناسب با استاندار‌های فضای مجازی به عنوان رسانه مکمل در کنار رسانه مرجع آموزش داده خواهد شد.
طالب پور گفت: این کارگاه آموزشی – تخصصی فضای مجازی تا ۱۵ آذر ماه با مشارکت اداره کل فضای مجازی معاونت امور استان‌ها، معاونت مجازی و اداره کل آموزش سازمان صدا و سیما برپا شده است.
معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز گیلان ارتقاء سطح دانش و مهارت آموزی بیش از بیش معاونان، کارشناسان، برنامه سازان و فعالان فضای مجازی برای تولید محصولات رسانه‌ای جذاب مبتنی بر نیاز مخاطب را از اهداف مهم برگزاری این دوره دانست.
وی گفت: آموزش سواد رسانه به صورت تخصصی و کارگاهی، تولید محتوای خلاقانه – سریع و اثر بخش در مراکز استانی سازمان صدا و سیما، تولیدات به روز و کیفی با قالب‌های جذاب و مخاطب پسند، بررسی موضوع سواد رسانه‌ای و مجازی مخاطبان با از محور‌های نخستین کارگاه آموزشی – تخصصی فضای مجازی است.

انتهای پیام/آ


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads