کد خبر: 17651 - تاریخ: پنج‌شنبه، 31 ژانویه 2013 - 14:25

نواختن زنگ انقلاب در گلزار شهدای خمام + تصاویر

زنگ انقلاب روز گذشته راس ساعت 9:33 صبح در گلزار شهدای خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام، مهدی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش خمام ، عاشوری سرپرست بخشداری خمام و جمع دیگری از مسئولین به صدا در آمد.

به گزارش خوبان، زنگ انقلاب روز گذشته راس ساعت 9:33 صبح در گلزار شهدای خمام با حضور حجت الاسلام عاشوری امام جمعه ی خمام، مهدی زاده رئیس اداره آموزش و پرورش خمام ، عاشوری سرپرست بخشداری خمام و جمع دیگری از مسئولین به صدا در آمد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان مدرسه شهید صادقی یک وهنرستان رسالت برگزار شد، امام جمعه ی خمام طی سخنان کوتاهی ضمن عرض تبریک به مناسبت دهه ی فجر و میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، دهه ی فجر را یادآور ایثارگری و فداکاری جوانان مومن این مرز و بوم دانست و خاطر نشان کرد: فداکاری این جوانان مومن بود که زمینه ساز ورود پیروزمندانه ی حضرت امام خمینی (ره) بود.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: ورود امام (ره) امید را در دل ها زنده کرد و روند پیروزی انقلاب را سرعت بخشید. با ورود امام طی 10 روز باقی مانده های رژیم سابق نیز از بین رفتند و فراری شدند و به این ترتیب انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه ی خمام تصریح کرد: شهدای ما وقتی می بینند که هنوز آرمان هایی که برایشان جان فشانی کرده اند ، زنده و پابرجاست خوشحال می شوند. ما امروز در محضر شهدای جنگ تحمیلی قرار داریم و در حضور آن ها پیمان می بندیم که هم چنان ادامه دهنده ی راه آن ها که همان راه اسلام و نبی اکرم (ص) است باشیم.

در ادامه ی این مراسم ، حجت الاسلام اصغرنژاد معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش خمام طی بیانات کوتاهی ضمن تبریک دهه ی فجرو تشکر از حضور مسئولین و مدیران مدارس اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود ، آیات قرآن را تحقق می بخشند و این قانون خداست که زمین به بندگان صالح خداوند برسد که امام خمینی (ره) یکی از همین بندگان صالح خداوند است.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads