کد خبر: 232183 - تاریخ: چهارشنبه، 23 آگوست 2023 - 23:43

مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام ؛

۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده فاقد هویت در چوکام کشف ضبط شد

مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام اظهار داشت:۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد هویت در چوکام کشف ضبط شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: نقش و جایگاه دامپزشکی در سلامت غذایی مردم، بهداشت عمومی و همچنین حفظ و حراست از سرمایه عظیم دامی شهرستان مهم است.

ماهان تقوی با بیان اینکه در راستای تداوم طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی د ر اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی با هدف تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان، گشت مشترک بازرسی صورت می گیرد، افزود: ۲۰۰ کیلوگرم گوشت چرخ کرده فاقد هویت در یک واحد مرغ فروشی در چوکام کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این مقدار گوشت چرخ کرده فاقد مجوز دامپزشکی به صورت کاملا غیربهداشتی و بدون اخذ مجوز حمل از استان های همجوار به این شهرستان انتقال داده شده است.

مسوول نمایندگی دامپزشکی در خمام با اشاره به اینکه با دستور مراجع قضایی این میزان گوشت فاقد هویت معدوم سازی شد، گفت: اکیپ‌های دامپزشکی شهرستان به صورت روزانه بر واحد‌های عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

تقوی یا بیان اینکه از همشهریان گرامی درخواست داریم فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را فقط از فروشگاه‌ها مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، افزود: در صورت برخورد با موارد غیربهداشتی مراتب را با شماره ۱۱۳ روابط عمومی اداره کل دامپزشکی گیلان گزارش دهند.

 

انتهای پیام/۳۳


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads