کد خبر: 158889 - تاریخ: پنج‌شنبه، 18 ژانویه 2018 - 13:54

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در خمام :

شهید شیخ حسن محمدی حر زمان جنگ بود / شهدا ذخایر اصلی انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ عباس بایرامی شهید محمدی  را حر زمان جنگ معرفی کرد و اظهار کرد: خداوند حسن عاقبت بخیری این عزیز را به خوبی رقم زد و خود شهید این مسئله را عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می دانست.

به گزارش خوبان؛ سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان  پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای کربلای ۵ و مراسم یاد بود شهید شیخ حسن محمدی در خمام برگزار شد، با بیان اینکه شهدا ذخایر اصلی انقلاب اسلامی هستند و باید برای نسل های آینده باقی بمانند اظهار کرد: ما باید قدر امانتی که نزد خود داریم بدانیم و دینی که شهدا به گردن ما دارند به خوبی ادا کنیم.

وی با اشاره به سی و یکمین سال شهادت، شهید سید حسن محمدی گفت: این شهدا و رزمندگان بودند که جنگ را ساختند، دفاع و جنگ فرا منطقه ای ما با تمام جنگ های دنیا متفاوت است و به هیچ وجه قابل انکار نیست.

 بایرامی با تاکید بر بی نظیر بودن رزمندگان دفاع مقدس در عصر علم و تکنولوژی و مادی گرایی گفت: نمونه این افراد امروزه نیز وجود دارند که شاید در ظاهر آنها را مدلینگ خطاب کنند اما همین فرد شهید مدافع حرم بابک نوری می شود.

وی با بیان اینکه شهید نوری با گذشتن از تمام تعلقات و آرزوهای جوانی در بوکمال سوریه به شهادت رسید افزود: آیا این ها جنگ را ساختند یا جنگ بود که اینگونه انسان سازی کرد؟ این افراد نمونه ای از رزمندگان دفاع مقدس هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه چهره شهید محمدی هیچگاه از اذهان مردم پاک نمی شود بیان کرد: این رزمندگان در شرایطی جان خود را فدا کردند که علاوه بر ریختن توپ و خمپاره بر سرشان،بدترین شرایط آب و هوایی و دمای گرم را تحمل می کردند اما در چنین شرایطی از عبادت و توسل نیز دست نمی کشیدند.

بایرامی شهید محمدی را همچون پدری مهربان برای رزمندگان معرفی کرد و گفت: این بزرگوار مرشد زورخانه بود و سبک خواندن خود را در دسته ضربت رزمندگان اجرا کرد و این سبک کم کم به گروهان ها نیز سرایت کرد و نوای علی علی در تمام دسته های جنگ پیچید و رزمندگان را به وجد آورد.

وی شهید محمدی  را حر زمان جنگ معرفی کرد و اظهار کرد: خداوند حسن عاقبت بخیری این عزیز را به خوبی رقم زد و خود شهید این مسئله را عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) می دانست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: شهید محمدی ارتباط خاصی با امام رضا (ع) داشت و به دوستانش می گفت؛ هر حرفی دارید باید به این امام بزرگوار بزنید و اگر می خواهید به مقام حر ابن ریاحی برسید باید جان خود را فدای اسلام کنید.

 انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads