کد خبر: 157776 - تاریخ: سه‌شنبه، 2 ژانویه 2018 - 13:18

مدیرکل کمیته امداد گیلان:

کمیته امداد به‌ تنهایی قادر به تأمین همه نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها نیست

علیرضا محمدی : کمیته امداد به‌ تنهایی قادر به تأمین همه نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها نیست.

به گزارش خوبان، علیرضا محمدی، مدیرکل کمیته امداد استان گیلان بابیان اینکه در حال حاضر ده هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند، گفت: حامیان از چهار هزار و 500 یتیم حمایت می‌کنند و هفت هزار فرزند محسنین فاقد حامی، نیازمند کمک و مساعدت بیش از گذشته نیکوکاران هستند.

وی کمک‌های خیران و حامیان به ایتام و نیازمندان را موجب بهبود سطح زندگی آن‌ها دانست و افزود: کمیته امداد به‌تنهایی قادر به تأمین همه نیازهای محرومان و رفع مشکلات آن‌ها نیست و باید عموم مردم و مسئولان از هر طبقه و قشر با حس مسئولیت اجتماعی به نیازمندان محل و منطقه خود توجه داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان مشکلات مسکن، اشتغال، درمان، تحصیل، ازدواج و معیشت خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از مشکلات اصلی آن‌ها عنوان کرد و ادامه داد: افتتاح صندوق امداد ولایت کمیته امداد فرصت و فضای مناسبی را برای سپرده‌گذاری خیران و نیکوکاران فراهم کرده است تا در مسیر توانمندسازی نیازمندان بتوانند یاری‌رسان این نهاد باشند.

امیر دریادار احمدرضا باقری، فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی بابیان اینکه کمیته امداد تاکنون خدمات گسترده‌ای در بخش‌های حمایتی، معیشتی، فرهنگی، مسکن و اشتغال به خانوارهای محروم ارائه کرده است، گفت: کارکنان نیروی دریایی حمایت تعدادی از ایتام را به عهده خواهند گرفت تا در مسیر خدمت به نیازمندان سهمی داشته باشند.

وی به اهمیت کار در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: همه وظیفه‌داریم در مسیر کاهش فقر و مشکلات خانوارهای نیازمند یاریگر کمیته امداد باشیم و هریک از افراد جامعه باید به مسئولیت اجتماعی خود به نحو شایسته‌ای جامه عمل بپوشانند و در این صورت است که می‌توانیم به سمت جامعه‌ای سالم و بانشاط و با کمترین مشکلات و معضل حرکت کنیم.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads