کد خبر: 133111 - تاریخ: یکشنبه، 26 فوریه 2017 - 00:20

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

صنعتگران از فرصت بخشودگی سود و جرایم دیرکرد معوقات بانکی استفاده کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: فعالان بخش تولید، صنعت و معدن با تسویه حساب بدهی های بانکی کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان سال، از بخشودگی های سود و جرایم بهره مند می شوند.

به گزارش خوبان ، علی منتظری با بیان اجرای ماده ۲ آئین نامه تبصره ۳۵ اصلاحیه قانون بودجه گفت: براساس این قانون تولیدکنندگان و صنعتگران بدهکار به سیستم بانکی با داشتن بدهی کمتر از یک میلیارد ریال، در صورت پرداخت اصل بدهی خود تا پایان سال می توانند از مزایای بخشودگی سود و جرائم آن برخوردار شوند.
وی تصریح کرد:اجرای این قانون با ابلاغیه بانک مرکزی و تأکید استاندار گیلان و با هماهنگی بانک های ملی، صنعت و معدن، صادرات، تجارت، ملت، سپه، توسعه تعاون، توسعه صادرات، رفاه و کشاورزی در گیلان آغاز شده است.
منتظری خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه در دستورالعمل اجرای این قانون، جرایم بانکی، تمامی سودها، سود پس از سررسید و جرایم تأخیر، طی تسویه حساب نقدی و یکجا بخشوده می شود؛ از صنعتگران و تولیدکنندگان خواست از فرصت ایجاد شده برای تسویه حساب های بانکی خود و بهرمندی از مزایای این قانون استفاده کنند.
وی با قدردانی از تلاش استاندار گیلان و مدیران بانک های استان در پرداخت ۴۸۰ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات رونق تولید به صنایع کوچک و متوسط، خاطر نشان کرد:خوشبختانه فرصت دیگری برای مساعدت و رفاه حال تولیدکنندگان ایجاد شده است و هم اکنون با هماهنگی و همکاری استاندار محترم گیلان و رؤسای شعب بانک های استان، آمادگی کامل برای اجرای این قانون و بهره مندی صنعتگران از مزایای آن در استان فراهم شده است.

انتهای پیام/257


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads