کد خبر: 132167 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 فوریه 2017 - 08:44

مدیرعامل هلال احمر استان گیلان:

۱۶۰۰ خانواده بی‌بضاعت گیلانی در طرح ملی فرشتگان رحمت قرار گرفتند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه در “طرح ملی فرشتگان رحمت” افزون بر یک هزار و ۶۰۰ خانواده بی‌بضاعت و کم برخوردار با هدف تامین حداقل نیازهای معیشتی مشمول این طرح قرار دارند گفت: این طرح تا هفته اول اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خوبان،  مهدی ولی‌پور ظهر امروز در نشست خبری در رشت، اظهار داشت: “طرح ملی فرشتگان رحمت” از ابتدای دهه فجر در استان گیلان آغاز شده و تا هفته اول اسفندماه ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: طرح جمع آوری و بسته بندی و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی شامل البسه و سبد ارزاق عمومی و آجیل و شیرینی ایام عید نوروز در 16 شعبه جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان گیلان توسط جمعیت داوطلبان آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه در “طرح ملی فرشتگان رحمت” افزون بر یک هزار و 600 خانواده بی‌بضاعت و کم برخوردار با هدف تامین حداقل نیازهای معیشتی مشمول این طرح قرار دارند گفت: در هر شهرستان بیش از یکصد خانواده بی‌بضاعت توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان شناسایی شده است.

ولی‌پور با اشاره به اینکه گروه‌های هدف در این طرح بانوان سرپرست خانوار و دانش آموزان در خانواده‌های کم بضاعت و خانواده‌های دارای بیمار صعب العلاج هستند افزود: 3 هزار و 500 داوطلب جمعیت هلال احمر در طرح ملی فرشتگان رحمت استان گیلان مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان به اجرای طرح‌های گوناگون خدمات داوطلبانه به‌صورت رایگان اشاره کرد و خدمات دارویی و طرح سفره‌های مهربانی در ماه مبارک رمضان و طرح همای رحمت با اهدای سبد غذایی به خانواده‌های نیازمند گیلان و طرح ارمغان مهر برای دانش آموزان کم برخوردار را از شاخص‌ترین خدمات داوطلبانه برشمرد.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در جذب مردم در فعالیت‌های داوطلبانه بسیار کوشا است گفت: داوطلبان می‌توانند با حضور در پایگاه‌های هلال احمر در گروه‌های چهارگانه مهارت و حمایت و مشارکت و هدایت سازماندهی شوند.

ولی‌پور با بیان اینکه شماره حساب 870270/15 بانک ملت مربوط به جمعیت هلال احمر، جهت کمک‌های مردمی در اختیار مردم شریف گیلان جهت مشارکت قرار دارد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک های غیرنقدی خود را به شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های گیلان  اهدا کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان زمان توزیع کمک‌های مردمی “طرح ملی فرشتگان رحمت” در گیلان را هفته آخر اسفند ماه اعلام کرد و اظهار داشت: این طرح با رویکرد ترویج فرهنگ دستگیری از نیازمندان و مستمندان انجام می‌پذیرد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads