کد خبر: 108286 - تاریخ: یکشنبه، 10 آوریل 2016 - 17:47

منتظر لیست ائتلاف اصولگرایان هستم/ قطعا از ۲ نفر از کاندیداهای اصولگرایان حمایت می کنم

نفر هشتم انتخابات رشت با بیان اینکه عملکرد اصلاح طلبان در دور دوم بیشتر به بزرگنمایی شبیه است، گفت: غالب مردم با اصولگریان هستند و اگر لیست اصولگرایی به تجمیع برسد قطعا به جواب خواهیم رسید.

به گزارش خوبان، دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس دهم اردیبهشت برگزار می شود.

در شهرستان رشت انتخابات با حضور ۴ کاندیدا به دور دوم کشیده شده است و در این راستا ۳کاندیدای اصولگرا و یک کاندیدای اصلاح طلب در دومین جمعه اردیبهشت به رقابت می پردازند تا دو نماینده مردم رشت در مجلس مشخص شود.

حضور سه کاندیدای اصولگرا که هر کدام بیش از ۵۳ هزار رأی از آرای مردم رشت را کسب کرده اند رنگ متفاوتی به انتخابات این دوره داده است.

در این بین چهره های سیاسی اصولگرای استان نیز با حمایت از لیست اصولگرایان در تقویت جبهه اصولگرایی فعالیت گسترده ای دارند.

محمدرضا احمدی کاندیدای اصولگرای رشت که  در دهمین دوره انتخابات مجلس ۲۰ هزار و ۶۰۵ رأی از آرای مردم را کسب کرده است در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» با حمایت از لیست اصولگرایان گیلان، اظهار کرد: نتایج  دور دوم انتخابات با ارائه لیست از سوی ائتلاف اصولگرایان اثر بهتری خواهد داشت و قطعا حمایت بیشتری به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عملکرد اصلاح طلبان در دور دوم بیشتر به بزرگنمایی شبیه است، گفت: غالب مردم با اصولگریان هستند و اگر لیست اصولگرایی به تجمیع برسد قطعا به جواب خواهیم رسید.

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس دهم در پاسخ به این سؤال که آیا حمایت خود را از کاندیداهای اصولگرایان اعلام می کنید، گفت: قطعا از ۲نفر از کاندیداهای اصولگرایی حمایت می کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منتظر لیست ائتلاف اصولگرایان هستم، ادامه داد: اگر لیستی ارائه شود از آن حمایت می کنم و در غیر این صورت با توجه به نظرسنجی های در حال بررسی، رسما حمایت خودم را از کاندیداهای اصولگرایی که شانس بیشتری دارند اعلام می کنم.

 

منبع : دیارباران


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads