کد خبر: 102840 - تاریخ: جمعه، 29 ژانویه 2016 - 09:27

انصراف کاندیدای رشت از انتخابات مجلس به نفع چهره اصولگرای گیلانی

کاندیدای تأیید صلاحیت شده رشت، گفت: به نفع یکی از چهره های اصولگرای گیلان در عرصه انتخابات مجلس از کاندیداتوری انصراف می دهم

به گزار خوبان ، درآستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تائید صلاحیت من از سوی شورای نگهبان جهت ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به من ارائه شد .

وی افزود: چهره های شاخصی در کنار نمایندگان سابق استان گیلان از سوی شورای نگهبان صلاحیت گرفتند و انتخابات را رنگ خاصی بخشیدند .

کاندیدای رشت در انتخابات مجلس با اعلام این خبر که به نفع ولی الله عظمتی فرماندار سابق رشت که یکی از چهره های اصولگرا در عرصه انتخابات است از کاندیداتوری انصراف می دهم، اضافه کرد: ایشان استاد و فرمانده من در سپاه قدس گیلان بود و به احترام استادی و شاگردی از انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار کشیدم .

غالب در ادامه این مطلب تصریح کرد: تمام توان خود را در حمایت از ولی الله عظمتی به کار می بندم.

وی در مورد عملکرد شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان از جایگاه قانونی در کشور برخوردار است و بدون قصد و غرض و نگاه منفی به گروه سیاسی خاص، صلاحیت کاندیداها را در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی با سند و مدرک اعلام کرده است و همه باید به رای این نهاد قانونی و قانونمند احترام بگذاریم .

غالب در خاتمه اظهار کرد: مردم ایران با عزم راسخ در کنار صفوف ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در راستای حمایت از مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

 

منبع:خبرگزاری کاسپین

انتهای پیام/536

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads