کد خبر: 237531 - تاریخ: چهارشنبه، 20 مارس 2024 - 18:18

فرمانده انتظامی استان گیلان ؛

کاهش ۷۵ درصدی آمار جانباختگان ناشی از تصادفات رانندگی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون در استان خبر داد.

به گزارش حوبان خبر ؛  سردار عزیزاله ملکی در حاشیه استقبال از مسافران نوروزی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی گفت: خوشبختانه با اقدامات خوب همه دستگاه‌های متولی امر ترافیک و مدیریت خوب استاندار از شروع طرح نوروزی تا به امروز شاهد کاهش ۷۵ درصدی جانباختگان ناشی از تصادفات بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی ورود مسافر تا روز گذشته در استان افزود: برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته از امروز افزایش حجم ترافیک و حضور مسافر را در استان شاهد خواهیم بود.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به بکارگیری و بسیج تمامی تجهیزات، امکانات و کارکنان انتظامی برای تأمین نظم و امنیت شهروندان بیان داشت: تمامی سواحل، تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری استان با حضور پررنگ پلیس تحت نظارت و پوشش انتظامی قرار گرفته است.

سردار ملکی در پایان با بیان اینکه به دلیل مسافرت برخی از شهروندان اجرای مستمر طرح امنیت محله محور در دستورکار پلیس قرار دارد ابراز امیدواری کرد که سال جدید هم به مانند سال گذشته سالی توأم با امنیت و آرامش برای شهروندان گیلانی بوده و با دعای خیر مردم عزیز با ارائه خدمات مطلوب به مردم شاهد ارتقا رضایتمندی از پلیس باشیم.

کد خبر 6059398
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads