کد خبر: 237856 - تاریخ: جمعه، 5 آوریل 2024 - 21:53

رئیس کمیته امدادخمام خبر داد ؛

خیرخمامی کلید منزل مسکونی را جهت استفاده تحویل یک خانواده نیازمند داد | محبتی که سرپناه می‌شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام اظهار داشت: روز گذشته در اقدامی تحسین برانگیز یک خیر خمامی با حضور در مشاور املاک و در حضور خانواده نیازمند ،کلید یک باب منزل مسکونی را پس از انعقاد قرارداد و بصورت رایگان تحویل خانواده نیازمند داد.

به گزارش خوبان خبر؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خمام با اشاره به اینکه روز گذشته در اقدامی تحسین برانگیز یک خیر خمامی با حضور در مشاور املاک و در حضور خانواده نیازمند ،کلید یک باب منزل مسکونی را پس از انعقاد قرارداد و بصورت رایگان تحویل خانواده نیازمند داد، افزود: برآورد هزینه این منزل ۸۵ متری که در داخل شهر بوده و دومیلیارد ریال پیش پرداخت (رهن) و ماهانه سی میلیون ریال (اجاره) توسط مشاور املاک اعلام گردیده است.

سید مرتضی حسینی نسب با بیان اینکه این خیر ارجمند علاقه ای به ذکر نام خود نداشته است، افزود: این نیازمند یک خانواده دو نفره بوده و فرزند این خانواده بیمار می باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این گیتی هستند افرادی که با نیکی به همنوعان خود و با مدارا با مردم از خود مهر ومحبت وعطوفت به یادگار گذشته ورضایت حق تعالی را کسب می کنند،افزود:این چنین خیرین در جامعه به عنوان افراد شایسته، مومن وشجاع انسانهای رئوفی هستند که قسمتی از اموال خود را در راه خشنودی خداوند متعال اعطاء می کند.

رئیس کمیته امداد خمام خاطرنشان کرد: در این شهرستان آمار افراد خیر ونیکوکار کم نیستند وبسیاری از آنها با بزرگواری هر چه تمامتر در خدمت مردم هستند؛ انسانهایی که هر چه از آنها بگوئیم و بنویسیم باز هم کم خواهیم آورد، خیرینی که با کارهای نیک وشایسته خود گامهای بس بزرگی برداشته اند.

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads