کد خبر: 235047 - تاریخ: چهارشنبه، 13 دسامبر 2023 - 12:27

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام خبرداد :

خمام بعد از ۱۲ سال چشم انتظاری میزبان یک شهید گمنام می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از تتشییع و خاکسپاری یک شهیدگمنام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از تتشییع و خاکسپاری یک شهیدگمنام در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیانوش شوشتری اخوان ظهر امروز در گفت گو با خبرنگار خوبان خبر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد:در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که به نام شهدای گمنام شده ، خمام میزبان ۱ شهید گمنام می‌شود.

وی اشاره به اینکه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نام شهدای گمنام نامگذاری شده است،افزود: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان گیلان و اولین اجلاسه شهدای خطه خمام با محوریت رهبر مشروطه استان شهیدآیت الله ملامحمدخمامی در آینده نزدیک در این شهرستان می برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام با بیان اینکه پیکر مطهر۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس به مناسبت ۲۶ آذر ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۶ نقطه استان تشییع و به خاک سپرده شوند، افزود:مردم ولایتمدار این شهرستان نیز بعد از ۱۲ سال چشم انتطاری و مطالبه میزبانی شهید گمنام در شهرخمام با همت همه گروه های مذهبی،مردمی،فرهنگی اجتماعی و مسئولین شهرستانی و استانی از مهمان عزیمان به خوبی میزبانی خواهیم کرد.

سرهنگ شوشتری با بیان اینکه تمام مقدمات جهت میزمانی از پیگر مطهر یک شهیدگمنام در شهر خمام پینی شده است، تصریح کرد: شنبه ۲۵ آدر همزمان با نماز مغرب و عشاء مراسم وداع در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم تشیع و تدفین پیگر مطهر شهید گمنام روز یکشنبه ۱۶ آدر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور تمامی قشرها انجام می شود،تصریح کرد: مراسم تشیع نیز از ساعت ۱۴ عصراز مقابل سپاه ناحیه آغاز و جهت تدفین به پارک سردارجنگل خمام منتقل می شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمام نیز با بیان اینکه مراسم سومین روز از تدفین پیگر مطهر شهید گمنام نیز در مسجدسیدالشهداء این شهر برگزار می گردد، افزود: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

سرهنگ شوشتری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب امری ضروری است، بیان کرد: شهدا درس ایثار و استقامت برای ما به ارمغان آورده‌اند و باید امروز شاکر و قدردان زحمات ایثارگران باشیم و فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان به ویژه نسل جدید انقلاب تبیین شود.

 

 

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads