کد خبر: 237729 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 آوریل 2024 - 18:37

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان خبر داد؛

کشف بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در رشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف و جمع آوری بیش از ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مرتضی امینی، اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز که از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد ۴۱۴ اکیپ گشت مشترک در دو نوبت صبح و عصر با ۴۸۱۴ بازرسی از واحدهای صنفی برای ۱۴۹۹ واحد متخلف پرونده تشکیل که متخلفین به مجازات ۵۵ میلیارد و ۸۷ میلیون و ۳۴۶ هزار و ۹۲۹ ریال محکوم و ۸۰ واحد صنفی نیز با حکم تعزیرات حکومتی گیلان پلمب شدند.

وی افزود در راستای اجرای این طرح نظارتی اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور رئیس گشت مشترک مرکز استان و با همراهی بازرسین صمت، شبکه بهداشت، دامپزشکی و اتاق اصناف ۴۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز تاریخ مصرف گذشته از یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در رشت کشف و جمع آوری شد.

امینی تصریح کرد: سردخانه و محل نگهداری گوشت این فروشگاه بزرگ به دلیل تخلفات بحرانی بهداشتی پلمب گردید و پرونده تخلف این فروشگاه جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به یکی از شعب تعزیرات حکومتی استان گیلان ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه‌ای کالا و خدمات، بهداشتی و قاچاق کالا گزارش خود را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گیلان اعلام کنند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads