کد خبر: 233576 - تاریخ: شنبه، 14 اکتبر 2023 - 20:41

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خمام خبر داد ؛

معرفی ۳۳ مشاور املاک متخلف در خمام به تعزیرات حکومتی

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خمام از معرفی ۳۳ متخلف به تعزیرات حکومتی خبرداد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خمام از معرفی ۳۳ متخلف به تعزیرات حکومتی خبرداد.

مهدی پورعاشور عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با بیان اینکه  بیش از ۳۰۰ واحد مشاور املاک دارای پروانه کسب در شهرستان خمام مشغول به فعالیت هستند، افزود: با باررسی های  صورت گرفته علاوه طی ماه های ۳۳ بنگاه املاک نیز به دلیل تخلفاتی نظیر عدم درج نرخ نامه مصوب کمیسیون، عدم صدور صورتحساب،دریافت کمیسیون بالاتر از نرخ مصوب و ارائه ندادن کد رهگیری به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارت و بازرسی بر فعالیت مشاوران املاک و بنگاه‌های معاملات ملکی همچنان در این شهرستان ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در قالب این طرح تمامی بنگاههای فاقد مجوز را پلمب خواهد شد؛ضروریست آن دسته از بنگاههای املاک که تاکنون موفق به اخذ مجوز نشده اند هر چه زودتر نسبت به اخذ مجوز از درگاه ملی مجوزها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت خمام در خصوص گشت‌های نظارتی در سطح بازار نیز گفت: با راه‌اندازی گشت‌های  دستگاها مرتبط تاثیر بسزایی برای کنترل قیمت ، بررسی کیفیت و همچنین فراوانی کالایی دارد.

پور عاشور با بیان اینکه با همکاری تعزیرات ، مرکز بهداشت ، دامپزشکی و پلیس اماکن یک واحد مشاور املاک پلمپ و ۶ واحد بدلیل تخلفات صنفی نظیر گرانفروشی، عدم رعایت موازین بهداشتی، عدم صدور صورتحساب به شعبات تعزیرات حکومتی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شده است ،تصریح کرد: مقادیری گوشت فاسد از یک واحد غذاخوری کشف و امحاء شد.

انتهای پیام

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads