کد خبر: 232200 - تاریخ: پنج‌شنبه، 24 آگوست 2023 - 19:12

فرماندار شهرستان خمام خبرداد؛

بهره‌برداری از ۵۶ پروژه عمرانی/مدرسه نیمه تمام ۱۲ کلاسه شهر خمام سال تحصیلی جدید دراختیار دانش آموزان قرار می گیرد

؛ اسفندیار جوشن امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خمام با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه طی هفته دولت سالجاری ۵۶ پروژه عمرانی و عام المنفعه در شهرستان خمام افتتاح شده و به بهره‌برداری می رسد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسفندیار جوشن امروز در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خمام با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه طی هفته دولت سالجاری ۵۶ پروژه عمرانی و عام المنفعه در شهرستان خمام افتتاح شده و به بهره‌برداری می رسد، افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

جوشن برخی پروژه ها را ملی دانست که علاوه بر اعتبارات شهرستانی، اعتبارات ملی هم دارند و گفت: از جمله این پروژه ها، مسیر ارتباطی خمام به خشکبیجار؛ همچنین پروژه‌ آبرسانی به ۱۷ روستای شهرستان است.

فرماندار شهرستان خمام با بیان اینکه اولویت با طرح‌های نیمه تمام بوده است، خاطرنشان کرد: در این بخش می توان به مدرسه ۱۲ کلاسه شهر خمام اشاره کرد که سال‌ها راکد مانده بود ولی از سال تحصیلی جاری در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه میدان خمام همچنین ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دو طرح راکد دیگر است که فعالیت اجرایی آنها در دستور کار قرار گرفته، گفت: اطلاع رسانی درخصوص فعالیت های انجام شده، گامی در راستای تحقق جهاد تبیین است.

این‌مسوول با اشاره به برپایی میز خدمت در نماز جمعه این‌هفته، یادآور شد: فردا مدیران دستگاه‌های اجرایی خمام جهت پاسخگویی و شنیدن نظرات شهروندان از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع خمام مستقر خواهند بود.

به گزارش خوبان خبر ،صبح امروز  همزمان با نخستین روز هفته دولت، آیین تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام با حضور فرماندار،   بخشداران،جمعی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

مسئولان خمام در این آیین با نثار گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشتند.

 

انتهای پیام/۲۲۲۲۱
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads