کد خبر: 97159 - تاریخ: چهارشنبه، 25 نوامبر 2015 - 20:34

صدرنشيني شهرداری خمام در رقابت‌های لیگ برتر شطرنج گیلان

شهرداری خمام و نظام مهندسی ساختمان گیلان صدر نشینان لیگ برتر و دسته اول شطرنج گیلان شدند.

به گزارش خوبان، در هفته چهارم از لیگ برتر استان گیلان در بازی‌های مهم لیگ برتر سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان و رستوران منوری با نتیجه 4 بر 0 به‌ ترتیب بر فرآورده‌های لبنی سرگل و صنایع چوب وقار غلبه کردند.

در ادامه رقابت‌ها باشگاه شطرنج نخبگان و شهرداری خمام نیز با نتیجه 3 و نیم بر نیم بر تیم‌های شهرداری صومعه‌سرا و بانک ملی به پیروزی رسیدند و تیم تالار آریا لوشان دو و نیم بر یک و نیم منطقه آزاد انزلی را با شکست بدرقه کرد.

در پایان هفته چهارم لیگ برتر شطرنج گیلان شهردار خمام با 8 امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم‌های بتن ساز خوش اندوخته خمام و تالار آریا لوشان با 7 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

در هفته چهارم لیگ دسته اول شطرنج گیلان تیم‌های هیأت شطرنج سیاهکل هیأت دهستان پسیخان و ویلاسازان لاهیجان با نتیجه 4 بر0 به ترتیب بر باشگاه شطرنج نخبگان، آب منطقه‌ای گیلان و اسکان صالح فومن به پیروزی رسیدند.

در بازی‌های انجام شده در لیگ دسته اول، هیأت شطرنج لنگرود 3 و نیم بر نیم هیأت شطرنج رضوانشهر را شکست داد و نمایندگی بیمه کشاورزی خمام و باشگاه شطرنج قلعه با نتیجه 3 بر0 تیم‌های کانون وکلای دادگستری گیلان و شهرداری بندر انزلی را از پیش رو برداشتند.

شرکت توزیع برق و مجتمع اقامتی تفریحی نیلوفر آبی با نتیجه مشابه 2 و نیم بر 1 و نیم کانون شطرنج گیلان و آرین پره سر را مغلوب کردند و بازی کوکی ماوراءبا نظام مهندسی ساختمان گیلان منتخب بانوان هیأت گیلان با لبخند کیاشهر و هیأت شطرنج آستارا با مجموعه ورزشی رودبار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

درپایان هفته چهارم لیگ دسته اول تیم‌های نظام مهندسی ساختمان گیلان با هفت ویلا سازان نصیری لاهیجان با 6 و منتخب بانوان هیأت شطرنج گیلان با 6 امتیاز در جدول، مکان‌های اول، دوم و سوم را از آن خود کردند.

مسابقات شطرنج لیگ های دسته برتر، اول و دوم استان گیلان با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در تالار مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) برگزار می‌شود.

 

منبع : تسنیم

انتهای پیام /745


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads