کد خبر: 96378 - تاریخ: سه‌شنبه، 17 نوامبر 2015 - 22:00

سردار عبدالله پور:

۸۰۰هزار بسیجی در گیلان/ هیچ کشوری جرات مقابله با ایران را ندارد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج بزرگترین حلقه ارتقاء فرهنگی و تربیتی کشور است گفت: امروزه بسیج و سپاه در عرصه مسلح و دفاعی توسعه یافته و هیچ کشوری قدرت مقابله با ایران را ندارد.

به گزارش خوبان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز ( ۲۶آبان ) درنشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: بسیج یک سازمان مردمی است و کشور را در برابر بسیاری از مشکلات حفاظت کرده است.

 وی با بیان اینکه بسیج نقش ارزنده‌ای در دوران دفاع مقدس داشته است گفت: اگر بسیج نبود در دوران هشت سال دفاع مقدس هیچگاه ما نمی‌توانستیم در برابر دشمن بعثی عراق بایستیم.

 این مقام مسئول امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و ازخود گذشتگی‌های بسیجیان دانست و افزود: بسیج امروز الگوی جهان اسلام است، کشورهای عراق، سوریه و لبنان با به کارگیری ترفندهای بسیجیان ما توانستند بر دشمنان چیره شوند.

 عبدالله پور به گردان‌های فعال ایران پرداخت و افزود: ۲۳گردان امام حسین، ۵۴گردان بیت المقدس و سه گردان کوثر از گردان‌های فعال و آماده گیلان است.

 فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: بسیج در طول ۳۶سال از انقلاب اسلامی در حوادث غیر مترقبه به کمک کشور آمده است و امروزه نیز بزرگترین حلقه تربیتی و معرفتی کشور است و نیروهای جذب شده این نهاد زیرنظر اساتید مربوطه آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

 وی تصریح کرد: اگر مسئولان امر به ظرفیت‌های بسیج در جامعه توجه داشته باشند بسیاری از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بی‌سوادی توسط نیروهای فعال و همیشه در صحنه بسیج ریشه کن خواهد شد.

 این مقام مسئول اظهار کرد: امروزه با کمبود آب در کشور و همچنین گیلان مواجه هستیم بسیج با فکر و اندیشه خود می‌تواند ۷۵درصد هدر رفت آبهای گیلان را تنظیم و در مواقع لازم برای کشاورزهای استان جاری کنند.

 عبدالله پور افزود: امروز بسیج قدرت بزرگ جهان اسلام است و با همدلی و همگامی مسلمانان جهان می‌توانیم بیت المقدس را از دست اسرائیل، سرطان جهان اسلام  رها کنیم.

 وی با اشاره به بی‌حجابی در برخی استان‌های کشور اظهار کرد: برخی از بی‌حجابی‌های کشور به دلیل عدم آگاهی و سطحی نگری مسئولان فرهنگی است که برخی از جوانان با الگوگیری از شبکه‌های ماهواره‌ای اینچنین بی‌حجاب هستند.

 عبدالله پور تصریح کرد: امربه معروف و نهی از منکر یکی از برنامه‌های سپاه و بسیج است ولی مقابله با بی‌حجابی کار اصلی نیروی انتظامی است که بایستی به این مقوله بپردازد.

 وی با تاکید بر اینکه بانوان ایرانی ذاتا اسلامی هستند گفت: نیاز نیست که به یک بانوی ایرانی بگوییم حجابت را درست کن چرا که بانوان ایران اسلامی با تاسی از ائمه اطهار(علیهم السلام) و مذهبی بودن کشور ناخودآگاه به سمت حجاب می‌روند و برخی از بانوانی که رعایت نمی‌کنند به دلیل عدم شناخت و برنامه‌های مبتذل شبکه‌های ماهواره‌ای است که افکار جوانان و نوجوانان ما را هدف تهاجمات فرهنگی خود قرار داده اند.

 فرمانده سپاه قدس گیلان اذعان کرد: در حال حاضر ۸۰۰هزار و۲۶ نفر جذب بسیج گیلان شده اند که از این تعداد ۳۱۱ هزار نفر خواهر و ۵۱۵ هزار نفر برادر هستند و آموزش‌های لازم نظامی، فرهنگی و اجتماعی را فرا گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگترین حلقه ارتقاء فرهنگی و تربیتی کشور است گفت: امروزه بسیج و سپاه در عرصه مسلح و دفاعی توسعه یافته و هیچ کشوری قدرت مقابله با ایران را ندارد.

 عبدالله پور خاطر نشان کرد: بسیج نیروی مخلص و فی سبیل الله کشور است که در همه عرصه‌ها حضوری پررنگ داشته اند.

 گفتنی است، ۲۹آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نام گذاری شده است.

منبع :شبستان

انتهای پیام/784


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads