کد خبر: 94788 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 نوامبر 2015 - 17:22

بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی خمام:

13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی است

در این بیانیه از عموم مردم شهید پرور و همیشه در صحنه خمام و گیلان خواسته شده همچنان که در تمامی صحنه ها انقلاب حضوری آگاهانه داشتند فردا نیز بار دیگر با حضور گسترده و فعال در راهپیمایی 13 آبان ماه فریاد آزادی خواهی خود را سر دهند.

به گزارش خوبان:  پایگاه شهری شهید شیرودی خمام  بمناسبت روز مبارزه با استکبار جهاني بيانيه اي صادر نموده است. متن بيانيه بدين شرح است:

یوم الله 13 آبان روز حماسه حضور فرزندان انقلاب اسلامی است؛ 13 آبان تجلی‌گاه اراده مؤمنان برای سرکوبی استکبار است؛ 13 آبان روز ذلتِ آمریکا و عزت ایران اسلامی است؛ 13 آبان روز مردانِ مرد عصر معاصر است؛ 13 آبان روز مرگ همه طاغوت‌ها و ایادی آنان است؛

 

13 آبان روز وحدت، صلابت و همدلی و همزبانی یک ملت و دولت بر علیه آمریکای جنایتکار است و و در یک کلام 13 آبان روز بیعت مجدد ملت با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هرکسی بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی، دین خود را به اسلام ادا نماید.

 

استکبار در دهه حاضر به دنبال ساخت واژه‌های خود و تزریق آن به ملت‌های آزادی خواه دنیاست که از این طریق روح استکباری خود را در تار و پود ملت‌های تحت نفوذ خود سیطره بخشد و به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

هیچ ملت و دولتی در کنار هم نمی‌نشینند، مگر اهداف مشترکی را دنبال کنند. این جمله یادآور فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی است که فرمودند: «اهداف امریکا در منطقه 180 درجه با اهداف ایران متفاوت است. این هشدار به عنوان راهبردی ترین شعارهر انقلابی می‌تواند نقش ایفا کند.مسئله‌ فلسطین است؛ امروز در رأس مسائل منطقه‌ مسلمان‌ها مسئله‌ فلسطین است؛ این برای ما مسئله‌ اصلی است. در دشمنی‌هایمان هم فرق نمی‌کند؛ امام بزرگوار مبارزه کرد با محمّدرضای پهلوی که شیعه بود به‌حسب ظاهر؛ همان‌طور مبارزه کرد با صدّام‌حسین که سنّی بود به‌حسب ظاهر. البتّه نه او شیعه بود، نه این سنّی؛ هردویشان از اسلام بیگانه بودند امّا ظاهر این سنّی بود، ظاهر او شیعه بود. امام با هردوی اینها یک‌جور مبارزه کرد. مسئله مسئله‌ سنّی و شیعه و مذهب و مانند اینها نیست؛ مسئله مسئله‌ اصول اسلام است: کونوا لِلظّالِمِ خَصمًا وَ لِلمَظلُومِ عَونًا این دستور اسلام است. این راه ما است؛ این خطّ ما است.»

 

در این بیانیه ضمن گرامیداشت  13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  از عموم  مردم شهید پرور و همیشه در صحنه خمام وگیلان  خواسته شده  همچنان که در تمامی صحنه ها  انقلاب حضوری آگاهانه  داشتند فردا نیز بار دیگر با حضور گسترده و فعال در راهپیمایی 13  آبان ماه  فریاد آزادیخواهی خود را سر دهند و بار دیگر  با آرمانهای  شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس  و امام شهدا(ره)  و مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) تجدید میثاق کنند.

انتهاي پيام/22


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads