کد خبر: 91799 - تاریخ: چهارشنبه، 7 اکتبر 2015 - 13:48

با هدف بالابردن آمادگي دانش آموزان خمامي

مانور امداد و نجات در دبيرستان امام حسين (ع) خمام برگزار شد+ تصاوير

اين مانور با همكاري بخشداري، آموزش و پرورش خمام و هلال احمر رشت و به منظور بالابردن آمادگي دانش آموزان خمامي براي مقابله با بلاياي طبيعي برگزار شد.

به گزارش خوبان: به مناسبت هفته کاهش اثرات بلاياي طبيعي مانور امداد و نجات در دبيرستان امام حسين (ع) خمام برگزار شد.

اين مانور با همكاري بخشداري، آموزش و پرورش خمام و هلال احمر رشت و با هدف بالا بردن آمادگي دانش آموزان براي مقابله با بلاياي طبيعي برگزار شد.

در بخش از مراسم محمود كنعاني رئيس آموزش و پرورش خمام با گراميداشت ياد و خاطره شهداي فرهنگي و دانش آموز و تبريك آغاز سال تحصيلي جديد گفت: در عيد قربان شاهد فاجعه منا بوديم و اين فاجعه جامعه اسلامي و جهان اسلام را داغدار كرد و جا دارد تسليت عرض كنم اين ضايعه را به خانواده جان باختگان فاجعه منا.

وي در ادامه با تبريك هفته نيروي انتظامي اظهار داشت: امنيت كشورمان را كه يكي از امن ترين كشورهاي منطقه مي باشد مديون تلاش و كوشش اين عزيزان هستيم.

كنعاني با اشاره به اين كه كشور ما از جمله كشورهاي حادثه خيز جهان مي باشد اظهار داشت: نمي توان جلوي حوادث را گرفت اما مي توان اثرات آن را كاهش داد.

در ادامه اين مراسم عليرضا مسچيان بخشدار خمام ضمن خيرمقدم به حاضران با گراميداشت ياد و خاطره شهدا اظهار داشت: مسلما شما در كتاب هاي خود خواهيد ديد كه انساني كه خيلي ادعاي حكيمانه دارداز درك بسياري از حوادث طبيعي همچون زلزله و … عاجز است و اين نقطه عجز بشريت است و نشان مي دهد كه انسان بايد در هر حال خودش را بنده و مطيع خداي بزرگ بداند و تنها وسيله اي كه بشريت به آن اتكا دارد مديريت اين حوادث است.

بخشدار خمام با اشاره به هفته کاهش اثرات بلاياي طبيعي گفت: با مرور اتفاقات و حوادثي كه براي بشريت رخ مي دهد سعي مي كنيم براي مقابله با اين حوادث طبيعي خودمان را آماده نگه داريم.

وي افزود: مدرسه يكي از كانون هايي است كه ما بحث آموزش هاي اين چنيني را در آن دنبال مي كنيم.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

 

انتهاي پيام/ف


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. قریشی
     | 2015/10/8 - 14:29
    پاسخ

    ممنونم از مدیر مدرسه که رو بچه ها کار میکنند و با تشکر از هلال احمر

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads