کد خبر: 89496 - تاریخ: سه‌شنبه، 15 سپتامبر 2015 - 13:30

در حاشیه برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در خمام/

طرح بزرگ کمک به دانش آموزان نیازمند خمامی آغاز شد + جزئیات طرح

مسئول کانون امام رضا(ع) خمام از آغاز طرح بزرگ کمک به دانش آموزان نیازمند با عنوان “طرح همدلی و تقسیم شادی” خبر داد و افزود: خیرین تا 5 مهر ماه می توانند در این طرح شرکت نمایند.

به گزارش خوبان: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مذهبی در خمام افتتاح شد.

حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی مسئول کانون فرهنگی امام رضا (ع) خمام با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه ایجاد محیطی فرهنگی برای شهرمان است.

وی با بیان این که نمایشگاه از چهار بخش تشکیل شده است اظهار داشت: محصولات فرهنگی، کتاب ها و رمانهای ارزشمند، نوشت افزارهای ایرانی اسلامی و سی دی های مذهبی بخش های مختلف نمایشگاه هستند که علاقه مندان می توانند تا 5 مهر از آن بازدید نمایند.

 

نمایشگاه فرهنگی در خمام 1

نمایشگاه فرهنگی در خمام 2

وی همچنین از برپایی میز مشاوره مذهبی و تحصیلی در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: ان شاالله به زودی ایستگاه صلواتی فرهنگی و تغذیه هم بر پا خواهد شد.

مسئول کانون امام رضا(ع) از تهیه بسته های لوازم التحریر با عنوان “طرح همدلی و تقسیم شادی” برای کمک به دانش آموزان نیازمند در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: با همکاری آموزش و پرورش و کمیته امداد، این بسته ها به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

وی ارزش ریالی این بسته ها را 150 هزار ریال عنوان کرد و افزود: امیدواریم با انجام این کار بتوانیم دل این دانش آموزان را شاد کنیم تا نسبت به دیگر دانش آموزان احساس کمبود و ناراحتی نداشته باشند.

پوریوسفی با اشاره به این مطلب که تاکنون 15 نفر در این امر خداپسندانه شرکت نموده اند تصریح کرد: از تمامی مردم خداجو خمام دعوت می کنیم تا با شرکت در این طرح در آغاز سال تحصیلی جدید دانش آموزان نیازمند را دلشاد کنند.

مسئول کانون امام رضا(ع) افزود: علاقه مندان برای شرکت در این طرح به نمایشگاه رجوع نموده و یا با شماره 09393371784 تماس حاصل نمایند.

وی در پایان از همکاری صمیمانه شهرداری و شورای شهر برای برپایی این نمایشگاه تشکر نمود.

انتهای پیام/818


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads