کد خبر: 89108 - تاریخ: جمعه، 11 سپتامبر 2015 - 19:28

با همراهی رئیس اداره ورزش و جوانان؛

روسای هیئت های ورزشی بخش به دیدار بخشدار خمام رفتند+ گزارش تصویری

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام به همراه جمعی از روسای هیئت های ورزشی بخش به دیدار بخشدار خمام رفتند.

به گزارش خوبان: بابک خلیلی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام به همراه جمعی از روسای هیئت های ورزشی خمام روز پنج شنبه به دیدار علیرضا مسچیان بخشدار خمام رفتند.

در این دیدار هر یک از روسا به بیان مشکلات هیئت های خود پرداختند و از کمبود امکانات با بخشدار خمام سخن گفتند.

علیرضا مسچیان بخشدار خمام در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از دیدار با هیئت های ورزشی بخش گفت: جامعه ورزشکاران همیشه برای مسئولین نظام اسلامی عزیز هستند.

وی افزود: متاسفانه یک باوری در ذهن افراد سطحی نگر وجود دارد مبنی بر این که هزینه کردن برای ورزش تنها یک بار مالی اضافه بر دوش دولت خواهد بود و هیچ بازخوردی از آن دریافت نمی شود.

وی ادامه داد: اگر بررسی از سیر قهرمانی ورزشکاران و افرادی که در زیر مجموعه شما مشغول به فعالیت هستند انجام شود متوجه خواهید شد که چقدر در کاهش گرایش افراد به اعتیاد و پر کردن اوقات فراغت آنان شما نقشی موثر داشته اید و این کار شما با هیچ پول و مسائل مادی قابل جبران نیست.

بخشدار خمام اضافه کرد: متاسفانه به هر دلیلی از جمله کمبود منابع مالی آن طور که باید به ورزشکاران به جز در چند رشته توجه نشده.

مسچیان گفت: همه دولت مردان امیدوارند که در دوران پسا تحریم با تزریق اعتبارات بیشتر شاهد تغییر در این وضعیت باشیم.

بخشدار خمام با اشاره به امکانات محدودی که در اختیار بخش ها قرار می گیرد گفت: امکاناتی که استان در اختیار بخش ها قرار می دهد محدود می باشد و ما مجبوریم امکانات دیگر را از سایر بخش ها همچون بخش خصوصی و از طریق ارتباط گیری با نمایندگان شهرستان و … تامین کنیم.

وی ضمن ارائه پیشنهادی مبنی بر تمرکز هیئت های ورزشی از شهر به بخش اظهار داشت: فضای ورزشی مناسبی در روستاها وجود دارد که می شود از پتانسیل آن استفاده نمود. به طور مثال در جیرسر باقرخاله ما یک زمین ورزشی مناسب داریم و همین طور در روستاهای دیگر.

مسچیان ادامه داد: سعی کنید از وجود اعضای شورای شهر، بخش و دهیاران استفاده کنید زیرا  کسی که از نزدیک مسائل را لمس بکند خیلی متفاوت خواهد بود با کسی که آن مشکل را برایش نقل قول کنند.

بخشدار خمام با بیان این که رویکرد من در شهرداری لشت رویکردی ورزشی بوده است گفت: با تامین اولین اعتبار زمین فوتبال و والیبال مناسبی با امکانات حرفه ای احداث نمودیم که البته هزینه چندانی در برنداشت.

مسچیان با ابراز علاقه مبنی بر توسعه ورزش در سطح  روستاهای بخش گفت: سعی کنیم از پتانسیل مردم استفاده کنیم و مردم قطعا کمک خواهند کرد.

بخشدار خمام در پایان از رئیس اداره ورزش و جوانان خمام خواست که گزارشی از کمبود امکانات هر رشته در اختیار وی قرار دهد و قول مساعد برای پیگیری مشکلات ورزش بخش داد.

 

1234567891011121314151617181920

 

انتهای پیام/439


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads