کد خبر: 88447 - تاریخ: جمعه، 4 سپتامبر 2015 - 19:48

دفاع تمام قد متهم فتنه 88 از فتنه گران در رشت:

یک نفر پیدا شود که بگوید در زمان موسوی یک دلار از کشور خارج شده است/ ممنوع التصویر بودن خاتمی را قبول نداریم!

حجت‌الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گردهمایی شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در رشت، گفت: یک نفر پیدا شود که بگوید در زمان موسوی یک دلار از کشور خارج شده است!

به گزارش خوبان، حجت‌الاسلام محسن رهامی رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گردهمایی شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گیلان در مجتمع خاتم‌الانبیا (ص) ارشاد رشت، اظهار داشت: در بحث اصلاح ساختار سیاسی باید مطالعه کنیم که اگر دیر شود ضرر خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حزب ساختن از باقیات و صالحات است، تاکید کرد: باید به فکر توسعه احزاب باشیم و اعتماد مردم را جلب کنیم و مجلس یکی از مصادیق آن است.

رهامی در ادامه گفت: نباید اختلاسهایی که روی نظام شاهنشاهی را سیاه کرد در کشور اتفاق بیفتد.

رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اگر بعضی زیارتها و افطارهای مستحبی ندهیم نزد خدا از ما سوال نمی شود اما اگر جلوی فساد را نگیریم باید پاسخگو باشیم.

رهامی با اشاره به اینکه ما به سلامت سیستم کار داریم که به اصلاح طلب یا اصولگرا بودن برسیم، گفت: رییس آن دولت به هیچ وجه نمی تواند پاسخگو باشد.

رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه در اظهاراتی عجیب گفت: یک نفر پیدا شود که بگوید در زمان موسوی یک دلار از کشور خارج شده است!

وی با تاکید بر اینکه ممنوع التصویر بودن خاتمی را قبول نداریم گفت: اگر از دولت اصلاحات صحبت می کنیم این را بیاد آوریم که صحبتهای خاتمی در سازمان ملل چگونه با استقبال کشورهای مختلف جهان همراه شد.

رهامی با اشاره به اینکه به دنبال سیستم هستیم نه شخص گفت: اداره کنندگان باید پاک دست و پاسخگو باشند.

رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، با انتقاد از عملکرد مجلس کنونی گفت: مجلس در زمانی که پول از کشور خارج می شد چکار میکرد؟

وی با اشاره به مشارکت در انتخابات گفت: به حضور همه جانبه پای صندوق رای برای سربلندی ملت میاندیشیم.

حجت الاسلام رهامی در ادامه درسخنانی جالب و با نادیده گرفتن استراتژی های جمهوری اسلامی در منطقه، اظهار داشت: ای کاش هاشمی و خاتمی به عنوان سفیر صلح به عراق و یمن بروند تا مشکلات را حل کنند!

وی با اظهاراتی مبهم ادامه داد: انتظارمان از شخص رهبری این است که تدبیری بیاندیشند که استخوان لای زخم، به کشور آسیب نزد!

رهامی با تشکر از ارکان نظام بابت امنیت موجود در جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا تمام مسایلمان را حل کنیم.

وی در ادامه در صحبتهایی معنادار از شورای نگهبان خواست که سعه صدرش را افزایش دهد!

رهامی با اشاره به اتفاقات فتنه ۸۸ گفت: کسی که در خیابانها آشوب کرده که اصلاح طلب نیست!

رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اظهار اینکه ما نگران این هستیم که مردم نسبت به کارآمدی نظام ناامید شوند، تصریح کرد: مردم باید به صندوق رای اطمینان کنند و سرنوشتشان را تعیین کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه افراط و تفریط را قبول نداریم، گفت: ما افراط و تفریط داشتیم و دوستانی هم تند رفتند و ما محکوم میکنیم.

رهامی با تصریح بر اینکه اصولگرایان علی رغم تلاشهای آیت الله مهدوی کنی نتوانستند به اتحاد برسند، گفت: در مجمع اصلاح طلبان تلاش ما این است که تمام گروههای اصلاحات را منسجم کنیم.

رئیس کمیته مرکزی انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در ادامه باز هم دست از تطهیر موسوی و خاتمی بر نداشت و گفت: توسعه سیاسی در سخت ترین شرایط جنگ و سختی های کشور توسط موسوی و خاتمی صورت گرفت.

وی گفت: در سال ۹۲ ، ۵۱% رای به روحانی رسید که اختلاف و پاشنه آشیل روحانی همان اصلاح طلبان شدند.

رهامی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس در گیلان و برنامه های اصلاحات در این استان گفت: باید خروجی لیست اصلاح طلبان گیلان نخبه و مجلسی و در تراز نظام و امام راحل باشد.

از حواشی این مراسم ایستادن میهمانان به احترام خاتمی و تشویق وی بود.

منبع: 8دی نیوز

انتهای پیام/383


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads