کد خبر: 85836 - تاریخ: چهارشنبه، 5 آگوست 2015 - 13:36

توسط سپاه ناحیه مقداد رشت/

برگزاری دوره یاوران ولایت به استعداد 65 دانش آموز+ تصاویر

گل پور فرمانده بسیج دانش آموزی خمام گفت: در این دوره که به نام شهید جهاد مغنیه نام گذاری شده قرار است 40 دانش آموز دختر و 25 دانش آموز پسر آموزش ببیند.

به گزارش خوبان: دوره یاوران ولایت در آموزش و پرورش خشکبیجار برگزار گردید.

محمدحسین گل پور فرمانده بسیج دانش آموزی خمام با اعلام خبر فوق به خبرنگار ما اظهار داشت: در این دوره که به نام شهید جهاد مغنیه نام گذاری شده قرار است 40 دانش آموز دختر و 25 دانش آموز پسر آموزش ببیند.

وی افزود: در این دوره از هر مدرسه یک دانش آموز که به عنوان منتخب آن مدرسه می باشد به عنوان فرمانده واحد مقاومت آموزش داده می شود.

گل پور ادامه داد: این دوره توسط سپاه ناحیه مقداد و با همکاری آموزش و پرورش امسال در خشکبیجار برگزار گردیده که در 2 دوره برای خواهران و برداران اجرا گردید.

فرمانده بسیج دانش آموزی خمام با اشاره به زمان برگزاری این طرح گفت: دوره یاوران ولایت یک هفته به صورت غیر متمرکز و سه روز به صورت متمرکز استانی در مرکز تربیت معلم رشت برگزار می گردد.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را محول نمودن امورات به دانش آموزان اعلام کرد و افزود: هدف این است که تمام کارهایی که در یک مدرسه توسط مدیر مدرسه انجام می شده در چارچوب یک سیستم دانش آموز محور، توسط دانش آموزان انجام گیرد.

گل پور همچنین خبر داد: قرار است در سال های آینده شوراهای بسیج مدارس آموزش دیده و این افراد امورات بسیج را برعهده گیرند.

 

گل پور در پایان گفت: دوره برادران روز 4 تیر و دوره خواهران 11 تیر آغاز شده است که مربیان و متخصصین استانی در امور بسیج، آموزش این افراد را برعهده خواهند داشت.

 

 

برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 1 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 2 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 3 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 4 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 5 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 6 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 7 برگزاری دوره یاوران ولایت در خشکبیجار 8

 

انتهای پیام/411


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. همکار
     | 2015/08/6 - 14:53
    پاسخ
    +1
    0

    کار و دوندگیش و.باز کردن مشکل بانیرومنده بعد سر رسانه ای شدن میشه یکی دیگه میاد صحبت میکنه .واقعا عجب صبری داری مهندس .من میشناسمت بحرفم اومدم نمیدونم تو چطوری سکوت کردی.

  2. حاج رضوان
     | 2015/08/7 - 14:25
    پاسخ
    +1
    0

    از میزبانی شایسته برادر بسیجی علیجانی رییس آ پ خشکبیجار و برادر مهندسمان کمال تشکر و قدر دانی را داریم .مهندس در حال برگزاری دوره های بزرگتره بعدا رسانه ای میشه یه دوره 45 روزه فشرده 20000 تایی تربیت کرده ایشان از دست های بزرگوار پشت پرده می باشند

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads