کد خبر: 85218 - تاریخ: یکشنبه، 26 جولای 2015 - 13:28

رئیس آموزش و پرورش خمام به خوبان خبر گفت:

کسب رتبه زیر 100 در کنکور سراسری توسط دو دانش آموز خمامی

محمود کنعانی از کسب رتبه زیر 100 توسط دو دانش آموز خمامی در کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک موفقیت نظام در حوزه هسته ای، آن را حاصل استقامت و پایداری ملت بزرگ ایران و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب و عقلانیت و منطق مسئولان کشور دانست و تصریح کرد: این موفقیت را به آحاد جامعه خاصه فرهنگیان عزیز تبریک عرض می نمایم.

وی همچنین کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری دانش آموزان خمامی را به این دانش آموزان و خانواده هایشان و فرهنگیان خمام تبریک گفت.

کنعانی با اشاره به کسب رتبه زیر 100 توسط دو دانش آموزان خمامی گفت: آقای میثم حمداوی دانش آموز رشته علوم انسانی دبیرستان زحمتکش که سال گذشته  نیز رتبه خوبی به دست آورده بود، با تلاش مجدد، رتبه خود را به 22 ارتقا داد. همچنین خانم شمیسا کاس پور در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان مهرک فرجی رتبه 84 کشور را به دست آورد.

رئیس آموزش و پرورش خمام افزود: رتبه های خوب دیگری هم داریم مثل خانم سارا اکبری در رشته علوم انسانی از دبیرستان کوثر که رتبه 1150 را به دست آورده و خانم مریم موسوی در رشته ریاضی فیزیک از دبیرستان مهرک فرجی که رتبه 1700 را به دست آورده است.

محمود کنعانی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد انتخاب رشته کنکور سراسری اظهار داشت: با توجه به این که بخشنامه استانی انتخاب رشته کنکور در تاریخ 14 تیر ابلاغ شده بود در این راستا، دبیرستان کوثر به عنوان مرکز انتخاب رشته منطقه خمام انتخاب شد.

وی ادامه داد: دو نفر از مشاورین منطقه که از همکاران با سابقه ما هستند- آقای مرتضی موید عابدی و خانم سیما موسی زاده –  برای این منظور انتخاب شده اند و کار مشاوره و راهنمایی دانش آموزان خمامی را برعهده خواهند داشت.

رئیس آموزش پرورش افزود: از روز دوشنبه 5 مرداد این مشاوره آغاز خواهد شد و تا روز 10 مرداد ادامه خواهد داشت و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد. دانش آموزان می توانند همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 13 عصر به این مکان مراجعه نمایند.

کنعانی ابراز امیدواری نمود تا دانش آموزان بتوانند به نحو احسن از این مشاوره ها استفاده نمایند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خمام همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص برنامه های این اداره برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان گفت: کانون شهید حق شناس برای پسران و کانون عفاف برای دختران کلاس های متنوعی را برای فصل تابستان در نظر گرفته است که از جمله آن ها برای پسران کلاس های رباتیک، مداحی، بازیگری، معرق کاری، رایانه، تنیس روی میز، قرآن، فوتسال، نقاشی و خوش نویسی و برای دختران کلاس های قالیبافی، قرآن، نقاشی کودک، چرم دوزی، خیاطی و آشپزی است. کلاس ها تا 15 شهریور دایر است.

 

انتهای پیام/34


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. خادم شهر خشکبیجار
     | 2015/07/26 - 16:55
    پاسخ
    +1
    0

    باسلام.خانوم نادری از خشکبیجاره م رتبه انسانی17 راآوردند.از رِیاست آموزش پرورش خشکبیجارهم خواهشمندم اطلاع رسانی کنند.چون جوانانی اینچنینی مایه مباهات شهر مظلوم خشکبیجارهستند.

    • م.ح
       | 2015/07/27 - 01:25
      پاسخ
      +1
      0

      به خانم نادری که این رتبه عالی را کسب کردند وخانواده ومعلمان محترمشان تبریک می گویم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads