کد خبر: 85163 - تاریخ: یکشنبه، 26 جولای 2015 - 10:19

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت:

شورای ترافیک هیچ مجوزی برای قطع درختان نداده بود/ راه‌اندازی خط ویژه از الزامات توسعه شهر رشت است

محمدحسین کارگرنیا با اشاره به قطع چند اصله درخت از میدان چهارراه قدس تا فرهنگ اظهار کرد: شورای ترافیک هیچ مجوزی برای قطع این اشجار نداده بلکه مربوط به کارگروه داخل شهرداری رشت است.

به گزارش خوبان، محمدحسین کارگرنیا با اشاره به قطع چند اصله درخت از میدان چهارراه قدس تا فرهنگ اظهار کرد: شورای ترافیک هیچ مجوزی برای قطع این اشجار نداده بلکه مربوط به کارگروه داخل شهرداری رشت است.

وی با بیان اینکه قطع درختان با مجوز کارگروه انجام می‌شود، تصریح کرد: ما در این کارگروه راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس را تصویب کردیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه خیابان‌های رشت نیاز به توسعه دارند، افزود: حدود 40 تا 50 سال است که عرض خیابان‌های رشت توسعه نداشتند.

وی با تصریح بر اینکه برای توسعه باید هزینه کرد، یادآور شد: درختانی که در مسیر توسعه راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس قطع شده حدود 17 اصله بوده که برخی از آنها قدیمی بود.

واثق‌کارگرنیا به راه‌اندازی خط آهن گیلان اشاره کرد و متذکر شد: برای ایجاد این خط‌آهن درختان زیادی قطع شدند برای اینکه این استان نیاز به راه‌آهن دارد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی خط ویژه اتوبوس جزو الزامات توسعه شهری رشت است که از میدان حشمت تا مصلای رشت ایجاد می‌شود.

گفتنی است؛ شهرداری رشت شامگاه جمعه درختان خیابان امام خمینی(ره) رشت را که قدمتشان بیش از ۷۰ سال هم می رسید، به بهانه طرح احداث اتوبوس‌های تندرو BRT قطع  نمود.

منبع: فارس

انتهای پیام/80

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

قطع شبانه درختان ۷۰ ساله خیابان امام خمینی (ره) رشت+ عکس


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads