کد خبر: 84237 - تاریخ: یکشنبه، 12 جولای 2015 - 20:35

در پی حضور باشکوه مردم خشکبیجار در راهپیمایی روز قدس؛

پیام تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار از مردم بخش

حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در پیامی از حضور پرشور و انقلابی مردم شهر و بخش خشکبیجار در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خوبان: حمید صفری رئیس شورای اسلامی شهر خشکبیجار در پیامی از حضور پرشور و انقلابی مردم شهر و بخش خشکبیجار در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمود.

در این پیام آمده است:

بار دیگر از حضور افتخار انگیز و به یاد ماندنی شما مردم روزه دار، ولایت مدار و شهید پرور شهر و بخش خشکبیجار که نشان از نمایش پرشکوه و عزت، عظمت و اقتدار خود در این روز بزرگ قدس که تجلی هم دلی و هم زبانی دولت و ملت بود تقدیر و تشکر می نمایم.

اینجانب همچون سال های گذشته برحسب وظیفه از امت بصیر و ولایی همیشه سرافراز شهر و بخش خشکبیجار که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون، اقتدار، عزت و پیروزی اسلام و بر نابودی و محو غده سرطانی اسرائیل و دیگر حامیانش را مسئلت دارم.

در پایان تقدیر و تشکر ویژه دارم از مردم و خانواده های معزز شهدا، مسئولین شهر و بخش و ارگان های دولتی از جمله بخشداری، شهرداری، شورای اسلامی شهر و بخش، اداره آموزش و پرورش، اداره برق و گاز و کمیته امداد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی و … که با حضور خود بر جعلی شناختن رژیم اشغال گر قدس بر نابودی و ریشه کن کردن این رژیم با آتش زدن پرچم های اسرائیل و آمریکا، بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی و ولی امیر مسلمین تجدید پیمان و از ملت مظلوم فلسطین حمایت نمودند.

به امیدی سرنگونی اسرائیل و پیروزی و برپایی نماز روز قدس در مسجد الاقصی شریف

انتهای پیام/20


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. صالحین
     | 2015/07/13 - 17:41
    پاسخ
    0
    -1

    ممنون از آقای کاوه صفری که مثل همیشه و به موقع در همه عرصه ها حضور دارند. موفق و موید باشید…………

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads