کد خبر: 82912 - تاریخ: شنبه، 27 ژوئن 2015 - 23:25

حجت الاسلام صفری در خطبه های نماز جمعه خشکبیجار:

مسئولین تقوای الهی پیشه کنند/ در موضوع مذاکرات هسته ای همه باید ید واحده باشیم

امام جمعه خشکبیجار گفت: در موضوع مذاکرات هسته ای همه ما باید ید واحده باشیم.اشتباه سال 82 تا 84 را نمی خواهیم دوباره تکرار کنیم که نتیجه اش می شود جاسوسی از مراکز نظامی و هسته ای و شهادت دانشمندان ما.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری در خطبه های نماز جمعه خشکبیجار با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه، ایشان را وفادارترین، مهربانترین و زحمت کش ترین همسر رسول خدا (س) نامید و گفت: حضرت خدیجه (س) اولین شخصی بود که به پیامبر اکرم (ص) ایمان آورد.

 

وی افزود: در روایات داریم که اگر ثروت های حضرت خدیجه (س) نبود، پیشرفتی هم برای اسلام مترتب نبود.

 

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به حادثه هفتم تیرماه سال 1360 و هفته قوه قضاییه به ویژگی های شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی در علم و تقوا و مدیریت متبحر بود.

 

حجت الاسلام صفری تصریح کرد: برای قوه قضاییه امثال شهید بهشتی باید الگو باشد. توصیه به تقوا فقط برای نمازگزاران نماز جمعه نیست. این توصیه برای همه کسانی است که در این مملکت ارتزاق می کنند، خصوصا مسئولان مملکت.

 

وی اضافه کرد: مسئولان توجه کنند که تن دادن به خواهش های نفسانی انسان را به ناکجا آباد می کشاند. مصادیق آن از اول انقلاب تا کنون فراوان بوده است که نمونه بارز آن بنی صدر است.

 

حجت الاسلام صفری با اشاره به دیدار رمضانی مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان در این جلسه همچنان بر اقتصاد مقاومتی تاکید داشتند. اقتصاد مقاومتی یعنی اگر اقتصاد دنیا به هم ریخت، به اقتصاد ما لطمه ای وارد نشود.

 

خطیب جمعه خشکبیجار با بیان این نکته که برخی کشورها برای پیشرفت اقتصاد خود به کالای داخلی تکیه کردند و از ورود اجناس خارجی خودداری نمودند اظهار داشت: اما امروز ما در کشور خود را باز می گذاریم تا 100 هزار خودروی میلیاردی وارد کشور شود و این یعنی خروج ارز.

 

وی تاکید کرد: دولت متوجه باشد که خیلی از نقدها منصفانه است. از طرفی هم برخی انتقادها تنها حب و بغض سیاسی است. یکی از اشتباهات در تحلیل های سیاسی، داشتن نگاه صفر تا صدی است.

 

حجت الاسلام صفری افزود: در موضوع مذاکرات هسته ای همه ما باید ید واحده باشیم.اشتباه سال 82 تا 84 را نمی خواهیم دوباره تکرار کنیم که نتیجه اش می شود جاسوسی از مراکز نظامی و هسته ای و شهادت دانشمندان ما.

 

امام جمعه خشکبیجار در پایان گفت: برای تیم هسته ای مان که فرزندان این ملتند آرزوی موفقیت داریم. تنها ابزار ما در مقابل دشمن قدار، وحدت است.

 

نماز جمعه خشکبیجار 1 نماز جمعه خشکبیجار 2 نماز جمعه خشکبیجار 3 نماز جمعه خشکبیجار 4 نماز جمعه خشکبیجار 5

 

انتهای پیام/93


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads