کد خبر: 78310 - تاریخ: پنج‌شنبه، 30 آوریل 2015 - 13:21

تشریح برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در خمام/

رئیس آموزش و پرورش خمام: همایش تجلیل از معلمان نمونه خمامی 16 اردیبهشت برگزار می شود/ آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند معضلات فرهنگی را برطرف نماید

محمود کنعانی گفت: همایش تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته در روز چهارشنبه 16 اردیبهشت در کانون شهید حق شناس خمام ماه برگزار می گردد.

به گزارش خوبان: محمود کنعانی رئیس آموزش و پرورش خمام در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی گفت: آموزش و پرورش 5000 شهید فرهنگی و 36000 شهید دانش آموزان را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

 

کنعانی

 

کنعانی با تبریک هفته معلم، به برنامه های آموزش و پرورش خمام در هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره نمود و گفت: ارسال پیامک و صدور تقدیرنامه به کلیه همکاران فرهنگی منطقه از جمله برنامه های این هفته می باشد.

 

دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و بازنشستگان فرهنگی، برگزاری نشست های بصیرتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، عیادت و دلجویی از بیماران صعب العلاج فرهنگی و تشکیل حلقه های صالحین در مدارس از دیگر برنامه هایی بود که کنعانی به آن ها اشاره نمود.

 

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از معلمان نمونه و بازنشسته در روز چهارشنبه 16 اردیبهشت در کانون شهید حق شناس خمام ماه گفت: همایش تجلیل از معلمان نمونه استانی روز پنج شنبه 17 اردیبهشت در مجتمع رفاهی زیباکنار برگزار می شود. در این همایش معلمان نمونه خمامی هم حضور دارند.

 

کنعانی افزود: مسئولین بخش برای تبریک هفته معلم به معلمین، در مدرسه شهید صادقی خمام حضور خواهند یافت.

 

رئیس آموزش و پرورش خمام ادامه داد: در نخستین روز از هفته معلم به دیدار فرهنگیان و دانش آموزان معتکف خمامی در مسجد جامع خواهیم رفت.

 

کنعانی با بیان این که آموزش و پرورش بزرگ ترین نهاد رسمی کشور است گفت: کار کردن برای این نهاد هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

 

وی با بیان این که انسان سازی کار بسیار سختی است گفت: قاطبه همکاران فرهنگی ما با وجود مشکلات اقتصادی بسیاری که دارند، افراد بسیار متعهد و زحمتکشی هستند.

 

کنعانی افزود: در حوزه فرهنگ 32 نهاد دخیل هستند و آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند معضلات فرهنگی را برطرف نماید.

 

انتهای پیام/26


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads