کد خبر: 77669 - تاریخ: چهارشنبه، 22 آوریل 2015 - 20:44

فروشنده مواد مخدر در خشکبیجار دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به دستگیری فروشنده مواد مخدر در خشکبیجار گفت: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که برای تامین اعتیاد خود اقدام به سرقت سیم برق معابر و یا فروش مواد مخدر در بین جوانان می‌کرده است.

به گزارش خوبان، رحیم شعبانی ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان با اشاره به دستگیری سارق خشکبیجاری و معتاد به مواد مخدر اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که برای تامین اعتیاد خود اقدام به سرقت سیم برق معابر و یا فروش مواد مخدر در بین جوانان می‌کرده است.

وی با بیان اینکه منزل متهم یک خانه مخروبه بود، افزود: این فرد با اعتیاد خود زندگی دیگران در حوالی منزلش را به مخاطره انداخته است.

رئیس پلیس رشت به پیگیری موضوع توسط ماموران اشاره کرد و گفت: ماموران در بررسی خود پی بردند که این شخص منبع درآمد قانونی ندارد و برای تامین اعتیادش اقدام به فروش مواد مخدر و سرقت می‌کرده است.

وی درباره کشفیات حاصل از بازرسی منزل مخروبه متهم، افزود: در بازرسی از منزل این شخص مقداری مواد مخدر از نوع شیشه با لفافه، شیره تریاک با لفافه، گراس، شربت تریاک، یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و مقدار 70 متر سیم برق سرقتی از معابر کشف و ضبط شده است.

شعبانی با بیان اینکه متهم مذکور به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده چنین افرادی موارد را به 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/25


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads