کد خبر: 75625 - تاریخ: پنج‌شنبه، 26 مارس 2015 - 19:58

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

ورود 2.5 میلیون نفر گردشگر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان از ورود دو میلیون و 500 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی به این استان خبر داد.

به گزارش خوبان،‌ رضا علیزاده امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ورود مسافران به گیلان اظهار کرد: با وجود شرایط جوی و بارندگی هوا تاکنون 2 میلیون و 500 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی وارد گیلان شده‌ است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در ستاد هماهنگی سفر صورت گرفته است، تصریح کرد: بیش از یک‌هزار واحد اقامتی با 18 هزار تخت در نوروز جاری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان برپایی نمایشگاه‌ و غرفه‌های صنایع‌دستی را از جمله اقدام‌ها عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 450 غرفه عرضه محصولات صنایع‌دستی و 80 ایستگاه موقت و 150 فروشگاه در سطح استان برپا شده است تا گردشگران بتوانند صنایع‌دستی گیلان را به سوغات ببرند.

علیزاده مکان برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی را در مبادی ورودی شهرستان‌های استان عنوان کرد و متذکر شد: صنایع‌دستی گیلان همواره مورد استقبال مسافران قرار دارد.

وی گیلان را دارای جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی زیادی عنوان کرد و یادآور شد: طبیعت زیبا و سرسبز گیلان همواره تعداد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی را به طرف خود جذب می‌کند.

انتهای پیام/16


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads