کد خبر: 73938 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 مارس 2015 - 13:35

جای جای مناطق عملیاتی با خون مطهر شهدا متبرک شده/

سرهنگ اصحابی: هدف از سفرهای راهیان نور، افزایش روحیه ایثار و شهادت در جامعه است

فرمانده سپاه ناحیه مقداد گفت: ناحیه مقاومت بسیج مقداد رشت در راستای برنامه های فرهنگی سالانه خود و آشنایی آحاد جامعه خصوصاً نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و افزایش روحیه ایثار و جهاد و شهادت در جامعه، اقدام به برگزاری کاروان راهیان نور می نماید.

به گزارش خوبان: سرهنگ جمشید اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت:  ناحیه مقاومت بسیج مقداد رشت در راستای برنامه های فرهنگی سالانه خود و آشنایی آحاد جامعه خصوصاً نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و افزایش روحیه ایثار و جهاد و شهادت در جامعه، اقدام به برگزاری کاروان راهیان نور می نماید.

 

وی با بیان این که در سال جاری تا کنون 5 مرحله اعزام به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور داشته ایم اظهار کرد: در آخرین مرحله ، دو اتوبوس از خشکبیجار و لشت نشاء در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد. زائرین طبق برنامه از مناطق هویزه، دهلاویه، شلمچه و منطقه عملیاتی کربلای 8 در اروند کنار بازدید به عمل می آورند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقداد ابراز امیدواری نمود این سفر در طلیعه سال نو برکت مضاعفی به زندگی زائرین بدهد.

 

سرهنگ اصحابی افزود: جای جای مناطق عملیاتی با خون مطهر شهدا، متبرک شده و فضای این مناطق یادآور مناجات ها وعبادت های خالصانه بهترین فرزندان این آب و خاک است و میزبان این سفر خود شهدا هستند.

 

راهیان نور خمام 13

وی عنوان نمود: زائرین با حضور در مناطق عملیاتی، متعهد می شوند که یاد شهدا و راهشان را با صلابت حفظ نمایند.

 

فرمانده سپاه ناحیه مقداد همچنین از بخشداران، ائمه جمعه، شهرداران و اعضای شورای اسلامی سه بخش خمام، خشکبیجار و لشت نشاء برای همکاری در کار اعزام زائرین تقدیر نمود و خاطرنشان کرد: ان شا الله این عزیزان اجر عظیمی از حضرت زهرا (س) که خاستگاه همه شهدا بوده اند دریافت کنند.

 

انتهای پیام/95


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads