کد خبر: 73923 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 مارس 2015 - 12:31

رئیس کمیته امداد خمام:

5 پایگاه کمیته امداد آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار هستند

رئیس کمیته امداد بخش خمام با اشاره به نامگذاری جشن نیکوکاری امسال به نام «اکرام فاطمی و شور نیکوکاری» گفت: 5 پایگاه در سطح شهر خمام آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار است.

به گزارش خوبان: علی مهدی پور رئیس کمیته امداد بخش خمام در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این که جشن نیکوکاری به مدت سه روز در خمام برپاست گفت: در نخستین روز، پایگاه های کمیته امداد در مدارس سراسر بخش مستقر هستند.

 

وی افزود: در روز دوم که مصادف با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) است و به روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، پایگاه های کمیته امداد در سطح معابر شهر آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار خمام هستند.

 

رئیس اداره کمیته امداد خمام در ادامه به پایگاه های مستقر در سطح شهر اشاره نمود و افزود: ایستگاه میدان فرهنگ، ایستگاه روبروی بانک ملی، ایستگاه کمربندی خمام، پایگاه روبروی بانک ملت و پایگاه روبروی فروشگاه فرهنگیان پنج پایگاه کمیته امداد در روز احسان و نیکوکاری در سطح شهر خمام است.

 

جشن نیکوکاری

 

مهدی پور در پاسخ به این سوال که مردم در روستاها چگونه می توانند کمک های خود را به دست مردم نیازمند برسانند اظهار داشت: به شورای هر روستا صندوق کمیته امداد تحویل داده می شود تا در دهیاری های خود مستقر کنند.

 

وی افزود: در روز سوم نیز ، پایگاه کمیته امداد در مسجد جامع خمام آماده دریافت کمک های نمازگزاران محترم است.

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

8 صندوق در سطح شهر خمام آماده دریافت زکات فطریه است

3 پایگاه جشن عاطفه ها در خمام فعال می شود


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads