کد خبر: 73888 - تاریخ: پنج‌شنبه، 5 مارس 2015 - 01:16

مراسم دسته آرایی در خمام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) + تصاویر

در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، مراسم دسته آرایی از روبروی سپاه ناحیه مقداد به سمت گلزار شهدای خمام برگزار شد.

به گزارش خوبان: در سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص)، مراسم دسته آرایی از روبروی سپاه ناحیه مقداد به سمت گلزار شهدای خمام برگزار شد.

حجت الاسلام عاشوری امام جمعه خمام در این مراسم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، به محضر امام زمان (عج) گفت: حضرت زهرا (س) در خطبه ی معروف فدکیه که سرشار از معارف الهی است، فرمودند خداوند سبحان اطاعت از ما را باعث تقویت امت و امامت ما را باعث اتحاد، وحدت و دوری از دغدغه قرار داده است.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم این اتحاد و وحدت را در سایه ولایت اهل بیت (ع) و دین خداوند داشته باشند، راهش تبعیت از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مرکزیت فاطمه زهرا (س) است.

امام جمعه خمام به کلام نبی مکرم اسلام (ص) خطاب به دخترشان حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره نمود و گفت: فاطمه جان؛ خداوند سبحان با غضب تو غضبناک می شود.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) بر هر کسی غضبناک شود خداوند بر او غضب می کند گفت: ما هر روز و در همه نمازهایمان از این افراد برائت می جوییم و از خداوند می خواهیم که ما را جز این گروه غضب شدگان قرار ندهد.

در ادامه این مراسم ، الیاس آستی از مداحان خمام به نوحه سرایی پرداخت.

 

مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام2 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام3 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام4 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام5 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام6 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام7 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام8 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام9 مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) در خمام10

انتهای پیام/89


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads