کد خبر: 69383 - تاریخ: جمعه، 9 ژانویه 2015 - 11:54

رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا اعتراف کرد

برای مشاهده قدرت «ایران» در عبور از تحریم‌ها به «تهران» سفر کنید

رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا با اذعان به اینکه از رفاه و آسایش و فعالیت مردم ایران در سایه تحریم‌ها غافلگیر شده است، گفت: تصور ما درباره اینکه تحریم‌ها زندگی و اقتصاد ایران را فلج کرده، یک اشتباه بود.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم: سیلوانو پاسکونو رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا گفت که بازار اقتصادی ایران از پتانسیل بالا و رو به رشدی برخوردار است و این ایران هسته ایموضوع موجب شده شرکت‌های ایتالیایی از این بازار صرف‌نظر نکنند.

وی افزود: ما اصلاً باور نمی‌کردیم که مردم ایران و شرکت‌های ایرانی آن‌قدر در رفاه و آسایش و فعالیت باشند، تصور ما این بود که تحریم‌های اعمال شده، زندگی و اقتصاد ایران را فلج کرده است اما ما امروز شاهد خلاف این تصور هستیم و از این موضوع تعجب کرده‌ایم.

وی گفت: همین‌جا تصمیم گرفته‌ایم سال آینده با دو سه برابر بیشتر از تعداد شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، به تهران بیاییم و حضور بیشتری داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا با بیان اینکه این تحریم‌ها به‌ضرر شرکت‌های اروپایی و به‌ویژه ایتالیایی بوده است، گفت: ما با کمک و همکاری دولت ایتالیا به ایران آمدیم و بعد از دیدن ایران از نزدیک، علاقه‌مندیم که در زمینه صنعت، ماشین‌آلات سنگین و دیگر موضوعات اقتصادی همکاری کنیم، چون دیدیم که به ایران احتیاج داریم.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایتالیا که اولین نمایشگاه اختصاصی کشورهای اروپایی در ایران محسوب می‌شود، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، در حال برگزاری است.

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف ایتالیایی نوین‌ترین و جدیدترین توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف ساختمانی، معماری داخلی، معماری شهرسازی، نماهای ساختمانی، شهرسازی و طراحی و مشاوره دکوراسیون داخلی را ارائه کرده‌اند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads