کد خبر: 69164 - تاریخ: دوشنبه، 5 ژانویه 2015 - 17:04

با برتری پرگل مقابل شهرداری دزفول؛

سپیدرود رشت به صدر جدول صعود کرد

در هفته دوازدهم لیگ آزادگان، تیم فوتبال سپیدرود رشت با برتری پرگل مقابل شهرداری دزفول توانست به صدر جدول صعود کند.

به گزارش خوبان، در چارچوب هفته دوازدهم لیگ آزادگان عصر یکشنبه تیم سپیدرود رشت موفق شد در ورزشگاه دکتر عضدى رشت تیم شهردارى دزفول را با نتیجه چهار بر یک با شکست بدرقه کند.

سپیدرود رشت

این مسابقه با حضور بیش از دو هزار تماشاگر برگزار شد، تیم سپیدرود توانست با گل‌هاى عماد میرجوان در ثانیه ٢٨ و دقیقه ٣٢ و مصطفی حاجتی از روی نقطه پنالتی در دقایق 54 و 87 در مقابل تک گل دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی عباس بلیوند تیم شهرداری دزفول را شکست دهد.

داورى این مسابقه بر عهده صائب گلى و کمک‌هاى میثم تیزکار و اسماعیل احمدى بود که در پایان علی فاتح انجیرکی در دقیقه 27، صالح ریاحی منش در دقیقه 30، موسی آل کیشر در دقیقه 72 و ادریس دولمی دقیقه 86 از شهردارى کارت زرد دریافت نمود و دقیقه 83 موسی آل کیشر از همین تیم کارت قرمز دریافت کرد.

گل زود هنگام سپیدرود در همان ثانیه‌های ابتدایی موجب شد تا یخ بازی خیلی زود آب شود، ذزفولی‌ها که خاطره شکست سنگین بازی رفت را داشتند سعی کردند بعد از دریافت این گل بازی را بستند و به ضد حمله‌ها دل ببندند. از سوی دیگر سپیدرودی‌ها هم انگار بعد از این گل زود هنگام به نوعی اشباع شده باشند کمی با احتیاط بازی را ادامه دادند.

مسابقه در دقایق 15 تا 30 نیمه روند آرام تری را دنبال کرد اما از میانه های نیمه نخست به بعد دوباره ارتش سرخ بر بار تهاجمی خود افزود و توانست در دقیقه 33 به دومین گل خود باز هم توسط میرجوان دست یابد.

سپیدرود نیمه دوم را باز هم آتشین آغاز کرد و بازهم در همان دقایق ابتدایی توانست توسط کاپیتان حاجتی از روی نقطه پنالتی به گل سوم دست یابد.

هرچند که داور به نوعی برای مهمان هم جبران کرد و یک ضربه پنالتی را که به شدت مورد اعتراض رشتی‌ها هم قرار گرفت برای دزفول اعلام و ضربه آنها را کاپیتان بلیوند دوبار به گل تبدیل کرد! چرا که ضربه نخست او را که گل شده بود داور به دلیل حضور زود هنگام بازیکنان دزفول داخل محوطه جریمه نپذیرفت که البته وی ضربه مجدد را هم به گل تبدیل کرد.

پس از این گل باز هم سپیدرود بر توپ و میدان حاکم شد و توانست یک گل دیگر را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند، تا در پایان با یک گل کمتر نسبت به بازی رفت مهمان جنوبی خود را بدرقه کند.

با توجه به استراحت شهرداری زنجان و باخت دو تیم بالا نشین خونه به خونه و بهمن شیراز برابر میزبانان خود ارتش سرخ توانست با 21 امتیاز به تنهایی به صدر جدول دسته دوم لیگ آزادگان نقل و مکان کند.

تماشاگران سپیدرود از ابتدای بازی محمد آبشک را مورد انتقاد قرار دادند، آبشک فوتبال خود را از سپیدرود رشت آغاز کرد و در داماش گیلان به شکوفایی رسید و سپس به راه آهن تهران پیوست، وی از نیم فصل دوم به ملوان بندرانزلی پیوست و این سبب شد تا مورد انتقاد تماشاگران قرار بگیرد.

در این بازی هم به مانند سایر بازی‌های خانگی سپیدرود شاهد حضور افراد سرشناس در جایگاه ویژه بودیم، مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، رضا رسولی عضو شورای شهر رشت، الماسخاله رئیس هیئت فوتبال استان، پورمحسن مدیرعامل سپیدرود، قلی‌زاده قایم مقام باشگاه داماش گیلان را می‌توان از چهره‌های ویژه این بازی نامید.

حضور پیشکسوتان فوتبال گیلان و سپیدرود هم در این بازی پر رنگ بود، احمد صومی از بنیانگذاران این باشگاه، فرهاد حسین پور سرمربی سابق سپیدرود و محسن نصر از بازیکنان سابق این تیم از نزدیک شاهد بازی تیم محبوب خود بودند.

سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی (از دقیقه 48 میثم تهی دست)، مجتبی اسماعیل زاده ( از دقیقه 73 مجید جمشیدی)، مصطفی حاجتی، میعاد یزدانی، میر عماد میرجوان، مصطفی حبیبی، میثم فردوسی، محمد همرنگ ( از دقیقه 57 سامان نورمحمدی)، جبار دادفر، محمد جعفری.

سرمربی: افشین ناظمی.

شهرداری دزفول:

حمید زلقی، حسین الماسی، علی فاتح انجیرکی، ادریس دوامی، اسماعیل پورحسینی ( محمد غلامی از دقیقه 62)، علی مردان خلطه، حسین بلیوند، صالح ریاحی منش (از دقیقه 79 سجاد یزدانی راد)، عباس بلیوند، موسی آل کیشی، جواد باهوش.

سرمربی: مسلم بلیوند

منبع: تسنیم

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads