کد خبر: 66626 - تاریخ: پنج‌شنبه، 4 دسامبر 2014 - 19:24

استاندار گیلان:

برخی بانک های خصوصی پول را از استان جمع نموده و در استان های دیگر سرمایه گذاری می کنند

نجفی با ابراز نارضايتي از عملكرد برخي از بانك‌هاي خصوصي و مؤسسات مالي و اعتباري اظهار داشت: متأسفانه عملكرد اين بانك‌ها به گونه‌اي است كه پول را از استان جمع‌آوري كرده و در استان‌هاي ديگر سرمايه‌گذاري مي‌كنند.

به گزارش خوبانمحمدعلي نجفي استاندار گیلان صبح امروز در هفتمين جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان، برضرورت تحقق اقتصاد مقاومتي تأكيد كرد استاندار گیلانو افزود : باتوجه به نوسانات قيمت نفت و مشكلات تأمين اعتبارات در دستگاه‌هاي دولتي و غير دولتي قطعاً با ادامه روند فعلي و سيستم موجود توفيقاتي حاصل نخواهد شد لذا تمامي مديران بايد با تمام توان خود در جهت تحقق اقتصاد مقاومتي تلاش كنند.

وي اقتصاد مقاومتي را سياست ابلاغي نظام دانست و افزود : پس از فرمايشات مقام معظم رهبري و تأكيدات ايشان درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتي دولت به جد وارد عمل شد و جلسات مكرري در اين خصوص برگزار شد.

وي ضمن ابراز نارضايتي از عملكرد برخي از مديران در بحث اقتصاد مقاومتي تصريح كرد : متاسفانه  برخي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي در جهت تحقق اين مهم هنوز برنامه‌اي ارائه نكردند كه بايد از اهتمام لازم دراين امر برخوردار باشند.

استاندار گيلان همچنين برضرورت بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خوب شركت‌هاي دانش بنيان در تحقق اقتصادمقاومتي  تأكيد كرد و افزود : دولت منابع خوبي در اين خصوص اختصاص داده كه مديران بايد به نحو احسن از اين فرصت‌ها در جهت توسعه و شكوفايي استان بهره گيرند.

نماينده عالي دولت در گيلان همچنين به موضوع اصلاح قيمت نان اشاره كرد و افزود : زماني كه افزايش قيمت سوخت در حال شكل‌گيري بود در كنار آن موضوع افزايش قيمت نان نيز مطرح گرديد اما به دلايل اين بحث به تعويق افتاد و از همان ايام تمامي نانوايان متقاضي افزايش قيمت نان بودند.

وي از تحمل فشار سنگين بر نانوايي‌ها در اين ايام خبر داد و افزود : اگر زمينه تغيير شغل براي نانوايي‌ها فراهم مي شد مطمئناً باتوجه به سختي‌هاي آن ديگر اين شغل را انتخاب نمي كردند.

استاندار گيلان بر ضرورت نظارت و كنترل مجدانه دستگاههاي نظارتي در بحث كيفيت نان نيز تاكيد كرد و گفت : كنترل و نظارت در بحث كيفيت نان ، رعايت مسائل بهداشتي و عدم كم فروشي از جمله مباحث مهمي به شمار مي‌رود كه دستگاه هاي نظارتي بايد توجه ويژه‌اي به آن داشته باشند و اقدامات لازم در اين زمينه را انجام دهند.

استاندار گيلان همچنين از برگزاري جلسات توسعه اي استان با حضور دكتر نوبخت خبر داد و افزود : در اين جلسات عقب ماندگي‌هاي استان در طي سنوات گذشته مطرح گرديد و بر تقويت بخش‌هاي آب، راه، فاضلاب روستايي و شهري، چاي تأكيد شد.

وي با ابراز نارضايتي از عملكرد برخي از بانك‌هاي خصوصي و مؤسسات مالي و اعتباري اظهار داشت :  متأسفانه عملكرد اين بانك‌ها به گونه‌اي است كه پول را از استان جمع‌آوري كرده و در استان‌هاي ديگر سرمايه‌گذاري مي‌كنند.

منبع: روابط عمومی استانداری گیلان

انتهای پیام/36


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads