کد خبر: 66031 - تاریخ: چهارشنبه، 26 نوامبر 2014 - 22:16

در نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء؛

سرهنگ اصحابی: ماهواره اعتقادات مردم را تحت الشعاع قرار داده است

این نشست با حضور مسئولین بخش لشت نشاء و جمعی از بسیجیان حوزه حضرت رقیه لشت نشاء روز سه شنبه در سالن کتابخانه 7 تیر این شهر برگزار شد.

به گزارش خوبان: نشست بصیرتی آسیب های ماهواره به مناسب هفته بسیج در لشت نشاء برگزار شد.

این نشست با حضور مسئولین بخش لشت نشاء و جمعی از بسیجیان حوزه حضرت رقیه لشت نشاء روز سه شنبه در سالن کتابخانه 7 تیر این شهر برگزار شد. همچنین در بخشی از مراسم، نمايشگاه چرم دوزي و صنايع دستي توسط بسيجيان خواهر پايگاه الزهرا بالا گفشه برپا شد.

سرهنگ اصحابی فرمانده سپاه ناحیه مقداد در این نشست با اشاره به تبعات استفاده از ماهواره گفت: باید تلاش کنیم تا در این جنگ نابرابر که دشمن به ما هجوم آورده و اعتقادات ما را تحت شعاع قرار داده پیروز شویم.

وی افزود: تلاش کنیم تا سربازی خوبی برای امام زمان (عج) باشیم. خیلی ها ادعا می کنند که دوست داریم امام زمان (عج) را ببینیم اما می دانید بسیاری از کسانی که در عاشورا حضور داشتند 7 تن از معصومین بزرگوار را دیده بودند ولی با این حال سر امام ما را بریدند. پس صرف دیدن امام (عج) کافی نیست.

سرهنگ اصحابی با بیان این که برگزاری چنین مراسماتی خوب است ولی کافی نیست اظهار داشت: باید در عمل یک خانم بی حجاب را به راه دین هدایت کرد.

سرگرد یحیی پور جانشین فرمانده سپاه ناحیه مقداد نیز در این مراسم در خصوص آسیب های اجتماعی استفاده از ماهواره روشنگری نمود.

 

نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء 1 نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء 2 نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء 3 نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء 4 نشست بصیرتی آسیب های ماهواره در لشت نشاء 5

 

انتهای پیام/12


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سردار
     | 2014/11/27 - 18:04
    پاسخ

    جناب یحیی پور اطلاعات وسیعی درمود ماهواره داره واقعا دستش درد نکنه

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads