کد خبر: 65053 - تاریخ: یکشنبه، 16 نوامبر 2014 - 11:27

در مصاحبه با شبکه من‌و‌تو؛

وقتی زن آوازخوان صهیونیست، ایرانی‌ها را نصیحت می‌کند! +فیلم

حالا دیگر همه می‌دانند که خدمت به اسرائیل و تلاش در جهت مشروعیت بخشی به رژیم جعلی صهیونیستی، از اولویت‌های اصلی این تلویزیون لندنی است.

به گزارش خوبان به نقل از جام نیوز، حالا دیگر همه می‌دانند که خدمت به اسرائیل و تلاش در جهت مشروعیت بخشی به این رژیم جعلی، از اولویت‌های اصلی تلویزیون ماهواره‎ای “من‌و‌تو” (manoto) است.

واحد مانیتورینگ جام نیوز پیش‌تر گزارش‌های متعددی را در این زمینه منتشر کرده و از منظر مخاطبان آگاه خود گذرانده است.

مدیران این تلویزیون لندنی که ثابت کرده‌اند تحقیر و زیر سؤال بردن هویت و مبانی ارزشی ایرانیان را رسالت خود می‌دانند، با دعوت از یک آوازخوان زن ایرانی‌تبار -که صهیونیست‌ها وی را «خواننده ملی اسرائیل»[!] قلمداد می‌کنند- بار دیگر از رویکرد ضدایرانی خود پرده برداشتند.

مرجان و کیوان عباسی

مرجان و کیوان عباسی، مدیران تلویزیون لندنی من و تو

 

“ریتا” در گفتگو با شبکه من و تو از طرفی نسبت به اصالت ایرانی خود ابراز ناخرسندی کرد و از طرف دیگر از اینکه به‌خاطر اجرای سرود پنجاهمین سالگرد غصب فلسطین “خواننده ملی اسرائیل” لقب گرفته، اظهار خوشحالی و رضایت نمود.

نامبرده در این مصاحبه با استفاده از تریبونی که تلویزیون من و تو در اختیارش گذاشته بود، از اشغال کشور فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی با تعبیر “انقلاب اسرائیل” یاد کرد!

ریتا

خوش و بش ویژه “ریتا” با سیلویو برلوسکونی! در حضور شیمون پرز

این زن آوازخوان که تمایلات مذهب‌ستیزانه نیز دارد، تصریح کرد: «من با اینکه از پدر و مادری ایرانی متولد شده‌ام، اما خودم را ایرانی نمی‌دانم… من خواننده ملی اسرائیل هستم و خانه‌ام در اسرائیل است… خدا همه چیزهای بد از جمله جهود (یهودی) بودن، زن بودن و ایرانی بودن را به من داده است…»[!]

ریتا در ادامه با توسل به ادبیاتی تصنعی و ظاهرفریب کوشید ایران را به‌خاطر دارا بودن فناوری هسته‌ای، جنگ‌افروز جلوه دهد.

قسمت جالب ماجرا  اینجاست، او که خود سرباز تبلیغاتچی رژیم کودک‌کش اسرائیل می‌باشد، در گفتگو با «من و تو» ایرانیان را نصیحت کرده است که هزینه غنی‌سازی را برای کودکان صرف کنند!

لینک دانلود:

http://media.jamnews.ir/israeal%20finish.mp4

انتهای پیام/21 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads