کد خبر: 62281 - تاریخ: دوشنبه، 13 اکتبر 2014 - 00:32

به واسطه پایان پروژه ی همکدسازی صورت گرفت؛

جشن موفقیت مخابرات استان گیلان + تصاویر

جشن پایان پروژه ی همکدسازی شماه تلفن های استان گیلان همزمان با عید سعید غدیر خم در سالن همایش های مخابرات استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خوبان به نقل از 8 دی نیوز، جشن پایان پروژه ی همکدسازی شماه تلفن های استان گیلان همزمان با عید سعید غدیر خم با حضور مسئوولین استانی، اعضای شورای شهر، و نمایندگان مجلس استان ، ۲۰ مهرماه ماه سال جاری در سالن همایش های مخابرات استان گیلان برگزار شد.
در این همایش مدیرعامل شرکات مخابرات استان گیلان ضمن تبریک عید غدیر، گفت: این مراسم به پاس تقدیر از زحمات کارمندان شرکت مخابرات در پروژه ی همکدسازی تلفن ثابت برگزار شد.
رضا خضردوست با اشاره به این که شرکت مخابرات استان گیلان با شرکت آشنای اول و ارتباطات سیار جدا و مستقل است، خاطر نشان کرد: مخابرات استان گیلان تنها بر اساس قرداد های جزیی و مالی با شرکت های سیلر همکاری می کند.
وی در ادامه در خصوص نصب دکل همراه اول در پشت ساختمان شهرداری مرکزی، اظهار داشت: بدون شک مخابرات حامی تکنولوژی و پیشرفت آن است، و ضمن احترام به سازمان های دیگر شهری و بافت شهری رشت محل نصب این دکل را بر اساس مختصات مخابراتی انتخاب کرده است.
این مقام مسئول از مسوولان استانی خواست تا به دور از تعصبات شهری در جهت پیشرفت تکنولوژی ارتباطات کمک و اقدام کنند.
در پایان این مراسم با اهدای یک دستگاه خودروی پیکانتو به مشترک خوش حساب تلفن ثابت استان از وی قدردانی و از مشترکین تلفن های ثابت خواسته شد هرچه زودتر نسبت به اقدام بدهی های خود اقدام کرده و در قرعه کشی های بعدی شرکت کنند.

 

جشن هم کدسازی 1 جشن هم کدسازی 2 جشن هم کدسازی 3 جشن هم کدسازی 4 جشن هم کدسازی 5 جشن هم کدسازی 6 جشن هم کدسازی 7 جشن هم کدسازی 8 جشن هم کدسازی 9 جشن هم کدسازی 10

 

انتهای پیام/27


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads