کد خبر: 60682 - تاریخ: چهارشنبه، 24 سپتامبر 2014 - 20:22

توسط جمعی از مسئولین بخش خمام صورت گرفت؛

دیدار با خانواده های معظم شهدا در سومین روز از هفته دفاع مقدس/ تصاویر

در سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولین بخش خمام با حضور در منازل جانبازان و شهدای بخش، با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش خوبان: در سومین روز از هفته دفاع مقدس، جمعی از مسئولین بخش خمام با حضور در منازل جانبازان و شهدای بخش، با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

در نخستین دیدار، مسئولین با حضور در منزل حجت الاسلام مهدی صادقی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس با وی دیدار نموده و هفته دفاع مقدس را به حجت الاسلام صادقی تبریک گفتند.

در ادامه، مسئولین خمام با حضور در روستای دهنه سر شیجان، ابتدا با حضوربر سر مزار شهید احمدعلی کنعانی و قرائت فاتحه، یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای این روستا را گرامی داشتند. در ادامه با حضور در منزل این شهید والامقام با خانواده ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

آخرین دیدار مسئولین بخش، دیدار با خانواده شهید مهدی مشفقی در روستای لات خمام بود.

 

دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 1 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 2 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 3 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 4 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 5 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 6 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 7 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 8 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 9 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 10 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 11 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 12 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 13 دیدار مسئولین بخش خمام با خانواده جانبازان و شهدا 14

 

 

انتهای پیام/52

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

تصاویر/ رژه موتورسواران در خمام به مناسبت هفته دفاع مقدس

زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان دهخدا خمام به صدا در آمد/ تصاویر

ویزیت رایگان در دومین روز از هفته دفاع مقدس / عکس

نمایشگاه «یاد یاران» در گلزار شهدای بقعه آقابابا حسن تازه آباد خواچکین خمام + تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads