کد خبر: 59765 - تاریخ: شنبه، 13 سپتامبر 2014 - 11:58

برگی از روزهایی نه چندان دور ...

اطرافیان خاتمی ۱۶سال پیش چه بودند و الان چه شدند!!!+ تصاویر

چند سالی بیشتر از ریاست جمهوری خاتمی نمی گذرد اما تغییرات در رویه افرادی که حول او بودند، چشمگیر است.

خاتمی و اطرافیانش


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سی
     | 2014/09/13 - 21:35
    پاسخ

    عمل جراحی رهبر معظم انقلاب و دیدار چهره های مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی، هنری و … با ایشان در صدر اخبار روزهای گذشته بوده است.

    اما در این میان محمد خاتمی نیز جزو افرادی بود که تمایل بسیاری داشت تا بتواند با حضور در بیمارستان و عیادت از رهبر انقلاب، ضمن اعاده حیثیت از خود و جریان اصلاحات، مقدمه بازگشت این جریان به ساختار نظام را کلید بزند؛ اما اجازه این دیدار با وی داده نشد چرا که هنوز بابت جرم بزرگ خود در فتنه سال 88 عذرخواهی نکرده است.

    به همین علت وی ترجیح داد تا پنج شنبه شب در دیدار جمعی از فعالین سیاسی- اجتماعی استان یزد به این مساله اشاره کرده و تصریح کند: امیدوارم به حق محمد و آل محمد هر چه زودتر سلامتی و تندرستی قرین وجود رهبری شود.

    خاتمی که از وی به عنوان یکی از سران فتنه سال 88 نام برده می شود، در این دیدار همچنین خبر از ارسال نامه مجمع روحانیون مبارز داد و گفت نامه‌ای از سوی این تشکل و با امضای وی برای رهبری ارسال شده که در آن از موفقیت عمل جراحی ایشان اظهار خوشحالی و آرزوی تندرستی هر چه زودتر برای ایشان شده است.

    در این نامه آمده است:

    «خبر عمل جراحی موفقیت‌آمیز انجام شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل کشور به ویژه ملت بزرگ ایران شد. گزارش رئیس محترم گروه پزشکی آرام‌بخش خاطر همه علاقه‌مندان در سراسر کشور شده است. با کمال خرسندی از سلامت وجود مبارک، عافیت جنابعالی و دوام عمر شریف را از خداوند بزرگ مسئلت داریم. امید است عنایت خاصه حضرت بقیه‌ا… اروحنا له‌الفدا همواره و در همه حال شامل وجود مبارک باشد.»

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads