کد خبر: 56907 - تاریخ: سه‌شنبه، 5 آگوست 2014 - 18:50

در نخستین شب از برنامه نود در لیگ چهاردهم؛

تنفس مصنوعی “عادل” به فتنه درسایه عدم نظارت مسئولین سیما+عکس

بازیهای خاطر انگیز علی کریمی برای تیم ملی فوتبال ایران کم نبوده است، شاید عادل و دوستانش می‌توانستد عکس های دیگری از بازیهای به یاد ماندنی کریمی را پخش کنند که برای مردم هم خاطره انگیز باشد نه عکس بازی که منجر به حذف تیم ملی از مسابقات جام جهانی 2010 آلمان شد.

به گزارش خوبان: اولین برنامه نود در فصل جدید شب گذشته با مجری‌گری عادل فردوسی پور به روی آنتن رفت که سوال نظر سنجی آن به خاطره انگیزترین تصویر فوتبالی که از علی کریمی به یاد دارید اختصاص یافته بود.

نکته قابل توجه در این نظر سنجی مربوط به عکسی است که از کریمی در برنامه نود پخش شد که مربوط به بازی ایران و کره جنوبی  است که برمی‌گردد به مسابقات مقدماتی جام جهانی که در آن بازی تعدادی از بازیکنان تیم ملی با بستن مچ بند سبز به دستشان وارد زمین مسابقه شدند .

این در حالی است که بازیکنانی که در این مسابقه مچ بند سبز رنگ به دستشان بسته بودند وقتی از ماجرای سیاسی بودن حرکت خود آگاه شدند بلافاصله در نیمه دوم بازی اقدام به باز کردن دست بندهای خود کردند.

بر اساس این گزارش،نکته جالب برنامه شب گذشته نود جایی است که در آن درست عکسی از علی کریمی در برنامه پخش می‌شود که مربوط به بازی ایران و کره است که با مچ بند سبز وارد میدان مسابقه شده است.

 

نود

 بازیهای خاطر انگیز علی کریمی برای تیم ملی فوتبال ایران کم نبوده است، شاید عادل و دوستانش می‌توانستد عکس های دیگری از بازیهای به یاد ماندنی کریمی را پخش کنند که برای مردم هم خاطره انگیز باشد نه عکس بازی که منجر به حذف تیم ملی از مسابقات جام جهانی 2010 آلمان شد.

بازیهای خاطره انگیزی که کریمی برای تیم ملی و تیمهای باشگاهیش انجام داد کم نبوده مثلا بازی ایران- کره جام ملتهای آسیا که با هت تریک علی کریمی همراه بود،بازی ایران- رم،پرسپولیس- سایپا یا خیلی از بازیهای دیگری که کریمی نقش پررنگی در آن داشته است؛ شاید بهتر بود عکس هایی از این مسابقه ها به تصویر کشیده می‌شد که برای مردم به یاد ماندنی تر بودند.

به گزارش دانا،جای سوال است که چرا مسئولین صدا سیما نظارت کمتری به برنامه های پر طرفدار دارد که اکثر مخاطبان آن جوانان هستند،قطعا اشتباهاتی از این قبیل در یک برنامه پر مخاطب که هر هفته از رسانه ملی پخش می‌شود تبعات زیادی به همراه دارد.

پیش از این موضع رسانه ملی در خصوص فتنه 88 باعث روشنگری زیادی در جامعه شده بود؛اما این اقدام عجیب مسئولین برنامه نود نیازمند پیگری است که چرا پس از پنج سال از فتنه سال 88 برخی سعی در زنده کردن آن خاطرات تلخ را دارند.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads