کد خبر: 54299 - تاریخ: یکشنبه، 29 ژوئن 2014 - 14:25

مهرداد مکرمی خبر داد:

برگزاری طرح قرآنی « تلاوت نور » در آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام برای دومین سال متوالی

مهرداد مکرمی رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمامدر گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های این آستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

به گزارش خوبان: مهرداد مکرمی رئیس هیئت امنای آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های این آستان در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی با بیان این که نماز جماعت در تمامی اوقات صبح، ظهر، عصر، مغرب و عشا در مسجد جامع خمام برگزار می شود اظهار داشت: پس از نماز ظهر و عصر طرح تلاوت نور که تلاوت روزانه یک جز از قرآن کریم است در این مکان مقدس دایر می باشد.

وی همچنین از سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان امام جماعت مسجد جامع خمام در بین الصلاتین نماز مغرب و عشا در شب های ماه رمضان خبر داد.

 

قرآن مجید

 

مکرمی با اشاره به این که طرح تلاوت نور از جمله طرح های تلاوت کم نظیر قرآن کریم در سطح استان است گفت: در این طرح روزانه 4 قاری برجسته به قرائت قرآن می پردازند.

وی ادامه داد: حدود 400 الی 500 نفر روزانه در این طرح شرکت می نمایند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مسجد جامع خمام در خصوص برنامه های مسجد جامع در لیالی قدر به خبرنگار ما گفت: در شب های مبارک قدر، پس از این که یک شبانه روز نماز قضا، در صحن آستان مقدس اقامه می شود، مراسم ویژه لیالی قدر برگزار می گردد.

وی در پایان از برگزاری نماز عید فطر در صحن آستان مقدس امام زاده حسن (ع) خمام در روز عید سعید فطر خبر داد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads