کد خبر: 52568 - تاریخ: جمعه، 6 ژوئن 2014 - 19:55

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا در مراسم سالگرد شهید صنعتی؛

اختلافات امروز دنیا محصول مدیریت انگلیسی هاست

سردار حزنی با اشاره به عملیات های موفق ایران پس از عزل بنی صدر گفت: در کمتر از یک سال پس از عزل بنی صدر، ما ۴ عملیات موفق داشتیم و حدود ۷۵ درصد از شهرهایی که بعد از جنگ به تصرف دشمن درآمده بود، طی این مدت باز پس گرفته شد.

به گزارش خوبان: سردار حزنی در مراسم سالگرد شهادت شهید صنعتی در مسجد بالامحله دافچاه خمام با بیان این که در میان تمام نظام هایی که در دنیا حاکم است، نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که همه در نگهداری آن با هم شریک بوده اند و افزود: در این نظام از رئیس جمهور و نخست وزیر تا کارگر و دانشجو شهید شده اند.

 

وی میانگین سن شهدای انقلاب را 22 سال اعلام نموده و اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، همه  اقشار مردم ایران شرکت داشتند اما در سایر کشورها، فقط ارتش در جنگ شرکت دارد.

 

سردار حزنی افزود: در بین تمام جنگ های جهانی اعم از اول و دوم، شهر آبادان به دلیل تحمل 1018 بار انواع حملات موشکی، هوایی و زمینی به عنوان مقاوم ترین شهر در دنیا شناخته شده است.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا تاریخ را همچون معده انسان توصیف نمود که اگر نتواند غذایی را هضم کند فوراً آن را به بیرون می ریزد.

 

6

 

وی با اشاره به حامیان تسلیحاتی صدام در جنگ با ایران گفت: آمریکا و شوروی بزرگ ترین تامین کننده نیازهای تسلیحاتی صدام در جنگ با ایران بودند.

 

سردار حزنی خاطرنشان کرد: آلمان، بزرگ ترین کارخانه سلاح شیمایی را در عراق ساخت و همه شهدا و جانبازان شیمایی ما محصول کشور آلمان هستند.

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا اختلافات امروز دنیا را محصول انگلیس توصیف کرد و اضافه کرد: در تاریخ آمده است، امکان ندارد کشوری با انگلیسی ها درگیر شود و جان سالم به در برد.

 

این مقام مسئول با اشاره به واگذاری وام های بلاعوض از سوی دولت کویت به عراق در دوران جنگ تحمیلی گفت: کشورهای حوزه خلیج فارس در پلیدی با یکدیگر مسابقه گذاشته بودند! مثلاً پدر پادشاه فعلی اردن به صدام گفت: اولین گلوله توپی را که تو می خواهی به ایران پرتاب کنی من پرتاب می کنم.

 

وی با اشاره به نقش سازمان ملل در دوران جنگ ایران و عراق گفت: سازمان ملل در این مدت تنها احساس نگرانی می کرد و طرفین را به خویشتن داری دعوت می نمود!

 

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به عملیات های موفق ایران پس از عزل بنی صدر گفت: در کمتر از یک سال پس از عزل بنی صدر، ما 4 عملیات موفق داشتیم و حدود 75 درصد از شهرهایی که بعد از جنگ به تصرف دشمن درآمده بود، طی این مدت باز پس گرفته شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پس از اعلام آتش بس، دولت عراق اعلام کرد که 6000 بمب شیمیایی علیه ایران استفاده نموده است.

 

سردار حزنی خاطرنشان کرد: در طول این 8 سال هیچ سرباز یا ارتشی یا پاسداری در کشور ما اعدام یا حبس ابد نشد که نشان از مدیریت امام عزیز بود. اما در رژیم عراق، شخص معاون وزیر دفاع که داماد صدام بود اعدام شد و بسیاری از سربازان دیگر به خاطر چند روز فرار اعدام شدند.

 

وی شهدا را محتاج این گونه مراسمات ندانست و افزود: شهدا برای ما خیلی عزیز هستند و ما به این گونه مراسمات نیاز داریم تا بتوانیم راه شهدا را دنبال کنیم.

 

 

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط:

مراسم سالگرد شهید صنعتی با سخنرانی سردار حزنی برگزار شد / تصاویر


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads