کد خبر: 52441 - تاریخ: چهارشنبه، 4 ژوئن 2014 - 19:45

حجت الاسلام عاشوری در مراسم سالگرد ارتحال امام در گلزار شهدای خمام:

هیچ گاه نباید فراموش کنیم که آمریکا دشمن اصلی ماست

وی دشمن درجه یک ایران را آمریکا نامید و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ گاه نباید این موضوع را فراموش نماییم.

به گزارش خوبان: حجت الاسلام و المسلمین عاشوری صبح امروز در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) درگلزار شهدای خمام ، این روز را روز مصیبت بزرگی برای اهل بیت عصمت و طهارت دانست و گفت: امام خمینی ولی زمان و جانشین امام زمان (عج) بود.

امام جمعه خمام با بیان این که امام رحمت الله علیه در شرایط غربت دین در دنیا قیام کردند گفت: حضرت امام (ره) حق بزرگی بر تمام مسلمین جهان دارند. چرا که اسلام را احیا کردند. گرچه برخی از گروه ها و فرق اسلامی، قدردان این نعمت بزرگ نیستند و احیانا نداسته دشمنی هایی می کنند.

وی دشمن درجه یک ایران را آمریکا نامید و اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری هیچ گاه نباید این موضوع را فراموش نماییم.

امام جمعه خمام با بیان این که آمریکا موفق شد در جهان اسلام، شیعه هراسی را راه بیاندازد گفت: آمریکایی ها می خواهند ترس از وهابیت، تکفیری ها و القاعده را در جان مردم ما بیاندازند تا ما دشمنی با آمریکا و اسرائیل را از یاد ببریم. در واقع با این کار می خواهند مسلمانان را به جان یکدیگر بیاندازند.

وی افزود: به گفته مقام معظم رهبری، کشورهای دنیا از دیدگاه آمریکا به سه دسته تقسیم می شوند: کشورهای گوش به فرمان، کشورهای نافرمان و کشورهایی که باید با آن ها مدارا نمود و از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران یک کشور نافرمان است، لذا از هیچ جنایتی علیه ایران ابایی ندارند. بنابراین ما نباید دشمن اصلی خود را فراموش نماییم.

امام جمعه خمام اضافه کرد: باید همچنان در برابر دشمن اصلی خود بایستیم و در برابر آن کوتاه نیاییم.

وی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: راه ما همان راه امام است و حقیقتاً این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

حجت الاسلام عاشوری با اشاره به دیدار مهندس بازرگان با امام راحل در پاریس گفت: بازرگان در این دیدار به امام می گفت شما وقتی اصرار دارید شاه برود، ارتش پشت شاه است و اگر ارتش را هم حساب نیاوریم آمریکا از شاه پشتیبانی می کند. امام راحل پس از صحبت های بازرگان به وی فرمودند: شاه باید برود. ارتش هم با ماست. آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند. این قاطعیت حضرت امام به زودی تحقق یافت.

وی ادامه داد:  اما همه ما که در محضر این شهدا قرار داریم بایستی تا پای جان، به خاطر اهداف امام خمینی (ره) جان خود را نثار کنیم.

امام جمعه خمام یادآور شد: وقتی خداوند این صلابت و مقاومت را از ما ببیند، نصرتش را بر ما نازل خواهد کرد.

حجت الاسلام عاشوری در پایان گفت: خداوند ان شا الله توفیق درک شرایط زمان و تبعیت از مقام عظمای ولایت را به ما عطا فرماید.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads