کد خبر: 51287 - تاریخ: چهارشنبه، 21 می 2014 - 15:36

مهیار صفری خبر داد:

برگزاری رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی استان در خمام

رئیس هیئت کشتی خمام با اشاره به حضور خود در تیم ملی کشتی فرنگی گفت: این برای هر شخصی مایه افتخار است که در تیم ملی کشور خود خدمت کند.

به گزارش خوبان: رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی استان به میزبانی خمام سی و یکم خرداد ماه برگزار می گردد و نفرات برگزیده این رقابت های به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

مهیار صفری رئیس هیئت کشتی خمام در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: از آنجا که سال گذشته نیز خمام قهرمان رقابت ها شد و میزبان خوب و شایسته ای بود، با تصمیم هدایتی رئیس هیئت کشتی استان گیلان، میزبانی این دوره از رقابت ها مجدداً به خمام واگذار شد.

وی با بیان این که برگزاری چنین مسابقاتی در پیشرفت کشتی خمام تاثیرات بسزایی دارد، اظهار داشت: با برگزاری کشتی در خمام، دید مردم در خصوص کشتی تغییر می یابد و کشتی در کانون توجهات قرار خواهد گرفت. ضمن این که با برگزاری مسابقات در خمام، کشتی گیران مطرح استانی در خمام حضور می یابند و این حضور بر روی کشتی گیران خمامی نیز تاثیرات مثبت زیادی را خواهد داشت.

صفری افزود: کشتی گیران خمامی نیز در شهر خود بهتر عرض اندام می کنند و با قدرت بیشتری بر روی تشک حاضر می شوند. سال گذشته نیز با قهرمانی تیم خمام، یک سنت شکنی بزرگ صورت گرفت و خمام توانست رقیبان دیرینه خود یعنی لنگرود و لاهیجان را کنار بزند و برای اولین بر سکوی قهرمانی بایستد که این برای یک بخش یک افتخار بزرگ محسوب می شود.

رئیس هیئت کشتی خمام با اشاره به حضور خود در تیم ملی کشتی فرنگی گفت: این برای هر شخصی مایه افتخار است که در تیم ملی کشور خود خدمت کند. با تشخیص آقای چمن گلی که خود قهرمان آسیا هستند، به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شدم.

وی با انتقاد از عدم پوشش صحیح خبر قهرمانی ایران در این تورنمنت گفت: تورنمنت بین المللی شاهد با حضور 6 تیم و به میزبانی ایران یک هفته پیش از جام جهانی کشتی فرنگی برگزار شد و طی آن تیم ما به مقام اول، روسیه به مقام دوم و تیم ارمنستان به مقام سوم دست یافت . اما به دلیل همزمانی آن با رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی این قهرمانی پوشش صحیح رسانه ای داده نشد که جای تاسف دارد.

 

«حضور مهیار صفری در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان»

IMG_5892

 

مهیار صفری سطح کیفی تورنمنت بین المللی شاهد را بسیار بالا ارزیابی نموده و تصریح کرد: تیم ایران با حضور تیم خوبی مثل روسیه که از تیم های مطرح جهان هست و با تیم اول خود در رقابت ها حاضر شده بود، قهرمان رقابت ها شد.

رئیس هیئت کشتی خمام ابراز امیدواری نمود تا بتوان در آینده نزدیک چنین تورنمنت هایی را در استان گیلان برگزار نمود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که آیا تمایل به همکاری مجدد با تیم ملی دارد یا خیر گفت: مجدداً عرض می نمایم که این برای ما یک افتخار است که در تیم ملی حضور یابیم. هر زمان که از من درخواست شود همچون یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود. اما حضور داشتن در تیم ملی مستلزم عبور از فیلتر ها و کسب نمودن فاکتورهای فراوان است.

مهیار صفری با اشاره به پیروزی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های اخیر جام جهانی، این قهرمانی را نتیجه حمایت های بی دریغ تماشاگران ایرانی دانست و خاطرنشان کرد: به گفته مدرسان فیلا، تماشاگران ایرانی بهترین تماشاگران جهان هستند. به عقیده بنده این جام جهانی تاثیر گرفته از تماشاگران ایرانی بود.

وی ادامه داد: کشتی ایران و روسیه دردیدار پایانی بسیار نزدیک بود و این حمایت تماشاگران بود که کمک کرد تا کشتی گیران با تعصب و غیرت بر روسیه پیروز شوند.

صفری در پایان در خصوص نقش محمد بنا در پیروزی کشتی فرنگی گفت: نقش بنا در این پیروزی بسیار پررنگ بود. اما انتظار داریم همان گونه که ما همچون سرباز در خدمت تیم ملی بودیم، ایشان نیز با سعه صدر و صبر در کنار تیم بمانند تا به اهداف خود برسند. این مسابقات همچنین نشان داد که ما انعطاف پذیر بوده و با قوانین و تایم جدید خود را منطبق نموده ایم.

گفتنی است؛ رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جوانان جام شاهد یادواره جانباز سرافراز و قهرمان کشتی فرنگی جهان مرادعلی شیرانی روزهای 18 و 19 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads