کد خبر: 51135 - تاریخ: یکشنبه، 18 می 2014 - 21:42

دبیر موسسه حقیقت سبز رشت خبر داد:

چاپ کتاب مسیحیت و ۱۰۰ سئوال بی‌پاسخ در رشت

دبیر موسسه حقیقت سبز رشت با اشاره به چاپ کتاب مسیحیت و ۱۰۰ سوال بی پاسخ توسط این موسسه ، گفت: فیلم « در یچه‌ای به خانه عنکبوت» در راستای مبارزه با جریان تبشیری ساخته می‌شود.

به گزارش خوبان به نقل از تسنیم، محمدرضا محبوب ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر با اشاره به اینکه فعالیت‌های موسسه حقیقت سبز در زمینه مقابله با تبلیغ و تبشیر مسیحیت است،اظهار کرد: این موسسه به شبهات مطروحه پاسخ می‌دهد.

وی با تصریح بر اینکه این موسسه فرقه‌ها را شناسایی و آنالیز می‌کند، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای کسانی که در معرض خطر هستند از برنامه‌های موسسه است.

دبیر موسسه حقیقت سبز رشت با بیان اینکه کشورهای استکباری و سلطه‌گر از عرفان‌های دروغین مسیحیت تبشیری که از مسیحیت منحرف شده‌اند حمایت می‌کنند، گفت: این فرقه‌ها از ایالات متحده سرانه دریافت می‌کنند.

محبوب، آگاه‌سازی مسئولان در این زمینه را یکی از وظایف موسسه حقیقت سبز دانست و تصریح کرد: باید برنامه‌ریزی فرهنگی برای مبارزه با کلیساهای خانگی انجام گیرد.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های با مومنان توسط موسسه حقیقت سبز، خاطرنشان کرد: در این همایش سه نفر از کوبا یک نفر از ایالات متحده و یک نفر از آلمان که از مسیحیت به اسلام روی آوردن دعوت شدند.

دبیر موسسه حقیقت سبز هدف از برگزاری همایش‌های با مومنان را مبارزه با جریان‌های انحرافی تبشیر مسیحیت وافزایش آگاهی عمومی دانست و تصریح کرد: ارسال کتاب به نو ایمان‌ها و حمایت و ارتباط با آنها از دیگر فعالیت‌های موسسه است.

ساخت فیلم دریچه‌ای به خانه عنکبوت در راستای مبارزه با جریان تبشیری

محبوب با اشاره به چاپ کتاب مسیحیت و 100 سئوال بی‌ پاسخ توسط موسسه حقیقت سبز از ساخت فیلم در یچه‌ای به خانه عنکبوت در راستای مبارزه با جریان تبشیری خبرداد و گفت: متاسفانه در سایه بی‌غفلتی فرهنگی جریان تبشیر هرچه می‌خواهد به خورد مردم می‌دهد.

وی با اشاره به مناظرات و ارتباط چهره به چهره با آنانی که در دام تبشیر افتاده‌اند، افزود: بازگرداند این افراد در فضای مناظره و شنیدن صحبت‌های آنها دنبال می‌شود.

دبیر موسسه حقیقت سبز با تاکید بر اینکه هدف جریانات انحرافی قشر اندیشه است، اظهار کرد: چند 100 هزار آرم و علائم تبشیر توسط نیروی انتظامی در استان کشف و ضبط شد.

محبوب با تصریح بر اینکه باید تفاوت فرقه‌ها را بررسی و راه‌های مبارزه با این جریانات را شناسایی کنیم، افزود: در این راستا به حمایت مالی و معنوی مدیران فرهنگی استان نیازمندیم.

وی به آموزش 30 طلبه برای مبارزه با جریانات تبشیری توسط موسسه حقیقت سبز اشاره کرد و گفت: موسسه حقیقت سبز به صورت آنتی بیوتیک عمل می‌کند.

دبیر موسسه حقیقت سبز کمبود شخصیت، تردستی حریف، القای شبهات، بغض‌ها، ولنگاری و کشش‌های مادی، جنس مخالف و آزادی روابط را از مهم‌ترین عوامل جذب به مسیحیت دانست و افزود: در این مسیر یکسری به پوچی می‌رسند و به سمت شیطان پرستی می‌روند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads