کد خبر: 49311 - تاریخ: سه‌شنبه، 22 آوریل 2014 - 14:10

اطلاعیه سپاه قدس گیلان بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و پاسداری از حریم ولایت است

روابط عمومی سپاه قدس گیلان در اطلاعیه ای بمناسبت دوم اردیبهشت آورده است: فلسفه تشکیل سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بویژه پاسداری از حریم ولایت است.

به گزارش خوبان: سپاه قدس گیلان در بیانیه ای که به مناسبت سالروز  تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر نموده، آورده است: در حالی سی و پنجمین سال سپاه قدس گیلاندرخشش و ظهور حماسی نهاد ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شاهدیم که به توفیق الهی همچنان بر بالندگی این نهاد مقدس افزوده می گردد و به عنوان ستون فقرات بازدارندگی کشور در برابر تهدیدات دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی تبدیل شده است.

این بیانیه می افزاید: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح با ایجاد ظرفیتهای لازم به منظور توسعه قدرت دفاعی کشور به ظرف عظیمی تبدیل شد که بسیجان قهرمان توانستند قابلیتها و توانمندیهای خود را  در آن به نمایش بگذارند و بدون شک مهمترین قدرت و سرمایه سپاه در وجود نیروهای مؤمن و فداکار آن بوده است که سپاه را قادر به حضور در عرصه های مختلف دفاعی و امنیتی ، سازندگی و اقتصادی و… نموده است.

این بیانیه آورده است: امروزه سرمایه انسانی سپاه را مجاهدانی مؤمن و انقلابی تشکیل می دهند که سخت پایبند به ارزشهای والای اسلام و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در پاسداری از آن فقط رضایت الهی و منویات ولی فقیه را ملاک عمل خویش قرار داده و در عمل فلسفه تشکیل سپاه را حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بویژه پاسداری از حریم ولایت معنی کرده اند.

سپاه قدس گیلان در پایان ضمن تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدای همیشه جاوید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، این روز خجسته را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تبریک عرض نموده و بیعت مجدد خود را در پیروی از ولی امر مسلمین و خدمت به امت شهید پرور اعلام می نماید.

انتهای پیام /


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads