کد خبر: 47219 - تاریخ: چهارشنبه، 19 مارس 2014 - 11:12

رئیس شورای شهر خشکبیجار عنوان کرد؛

شهر خشکبیجار برای استقبال از مسافرین نوروزی آمادگی کامل دارد

صفری به دیدار شهردار و اعضای شورای شهر خشکبیجار با خانواده معظم شهدا در ایام عید اشاره نموده و افزود: غبار روبی مزار شهدای شهر خشکبیجار نیز در ایام عید صورت می گیرد.

به گزارش خوبان: حمید صفری رئیس شورای شهر خشکبیجار در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اقدامات شهرداری و شورای شهر خشکبیجار برای ایام عید گفت: با توجه به درپیش بودن تعطیلات نوروزی، به منظور رفاه حال شهروندان، اقدامات فراوانی از سوی شهرداری و شورای شهر خشکبیجار انجام شده که از جمله آن می توان به از بین بردن موانع سد معابر، بازسازی سرویس بهداشتی، نصب پلاکاردها با موضوع رعایت بهداشت و کاشت گل های فصلی اشاره نمود.

به گفته صفری، اصلاح هندسی میدان نوشادل، اصلاح هندسی میدان شهید مظلومی، جمع آوری نخاله ها و پسماندها، ساماندهی دست فروش ها و دستور توقف هر گونه کنده کاری در سطح شهر نیز از دیگر اقدامات شهرداری برای رفاه حال مسافرین نورورزی در شهر خشکبیجار است.

رئیس شورای شهر با بیان این که شهر خشکبیجار آمادگی کامل برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارد، اظهار داشت: چراغانی معابر، رسیدگی به وضعیت پارک ها و روشنایی معابر، ساخت و راه اندازی آب خوری برای شرب مسافرین، سنگ فرش پیاده رو و آسفالت خیابان شهید مطهری و اطراف پارک، جدول گذاری بلوار شهید مطهری در جهت اصلاح هندسی برای امنیت مسافرین و شستشوی جداول و رنگ آمیزی آن ها نیز از جمله فعالیت های شهرداری خشکبیجار در برای روزهای عید امسال است.

وی با اشاره به آمادگی ستاد تسهیلات نوروزی شهر خشکبیجار در ایام نوروز گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در شهرداری مستقر است و همه روزه در دو نوبت صبح و عصر آماده ارائه خدمت به میهمانان می باشد.

صفری به دیدار شهردار و اعضای شورای شهر خشکبیجار با خانواده معظم شهدا در ایام عید اشاره نموده و افزود: غبار روبی مزار شهدای شهر خشکبیجار نیز در ایام عید صورت می گیرد.

رئیس شورای شهر خشکبیجار در پایان گفت: تعطیلات نوروزی بهترین فرصت خانواده های ایرانی برای سفر است و تجربه نشان داده است که سفر به عنوان سبد کالایی است که در زندگی روزانه ما وارد شده است. از این رو مجموعه شهرداری و شورای شهر با برنامه ریزی های دقیق تلاش دارد تا امکانات لازم در جهت رفاه و آسایش مسافرین و شهروندان را فراهم آورد.

 

انتهای پیام/

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۲

  1. محمد
     | 2014/03/20 - 11:45
    پاسخ

    سلام آقای صفری ممنون از شما بابت مصاحبه جالبتان ….
    پیشاپیش عیدتون مبارک و سال خوشی برایتان آرزومندم..

  2. مرتضی
     | 2014/03/24 - 14:41
    پاسخ

    سلام برادر.خداوند به شما قوت دهد که برای پیشرفت
    و اعتلای شهر خشکبیجار تلاش میکنید.از زحمات شما کمال تشکر را داریم.واقعا دمتان گرم

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads